מסע בעקבות אגדת שמוליק צ'יזיק

כולם מכירים שירים שכתב שמוליק צ'יזיק, למשל "רוצי שמוליק" ו"סיון", אבל מעטים מכירים את האיש שעמד מאחוריהם. 23 שנה לאחר מותו, יוצא אודי שרבני למסע בעקבות אחד הכישרונות הגדולים שהיו במוזיקה הישראלית. כתבה ראשונה מתוך שתיים.

 

הכתבה עלתה בשני חלקים בוואלה! תרבות; החלק הראשון עלה אתמול, והשני היום. גם צילומים ממחברת שיריו בכתב ידו.

הנה, הכל נמצא בלינק הבא:

מסע בעקבות אגדת שמוליק צ'יזיק

 

*אני מניח שמתישהו אעלה לאתר שליאת כל הכתבה בצורה מסודרת, לקריאה. 

  

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שירה  On אפריל 1, 2010 at 11:10 pm

    מישפוט/משפוט – זה מונח ממש מעניין. הטקסט כולו מעניין, אבל אני מתעכבת על המונח הזה. איך זה באנגלית? כלומר, זה מונח קיים או משהו שניסחת לצורך הטקסט הזה?

  • אודי שרבני  On אפריל 2, 2010 at 11:59 am

    אני מניח שזו גירסה שלי ל'פרייזינג', אני גם מניח שלא אני הראשון שהתשמש בזה, אבל לא בדקתי.

  • שירה  On אפריל 3, 2010 at 2:08 pm

    אם זה לא היה כזה עצוב, הייתי אומרת שממש נהניתי לקרוא את זה. טקסט חזק, בטח עוד אחזור אליו. יש הרבה מה להגיד, אבל הדבר הראשון שבא לי לראש מתייחס דווקא לדברים של מישהו אחר. הציטוט של אתי אנטה, בהנחה שהוא הובא כלשונו, קצת מזעזע כזה

להשאיר תגובה

