אם זה הולך כמו צחי, מדבר כמו צחי, זה יופיע אחרי זה במערכון של ארץ נהדרת

זה הממממבייי נדבר שלהם

 

והנה שלי, מפעם:

(לפני שאתם מתקדמים לצחי בחוץ לארץ הנה הבסיס)

צחי/ מילים מוזיקה והקראה- אודי שרבני
 
רואה זאתי?
נתנתי לה פעם
נתנתי לה.
סוגבניה
סוגבניה
אבל היום-
אין מֶנה חר
אין מֶנה חר
עושה לי פרצופים
באה לי בהפוך, אתה מבין?
אבל אני מעל זה
מעל זה.
 
שומע
אל סתכל
אני עושה כאילו אני מצביע על התמונה
אבל זאתי מאחורי
אומר לך סתם מצביע על התמונה
מה אתה מסתובב
בקיצור
זאתי מאחורי
רואים עליה
שהיא לא הייתה מקובלת בילדות
ופתאום נהייתה יפה
בבום
ועכשיו משלימה פערים
נוקמת
נבזית
סנובית נהייתה
אין מֶנה חר
אין מֶנה חר
אבל תראה איך היא מסדרת את החולצה על הג'ינס
מאחורה
למה זה נשאר לה מפעם-
שיש לה תחת גדול
אתה מבין?
זה נשאר לה מפעם
בראש
לא ייצא מֶנה חר
מֶנה חר
אלה
ככל שלא תייחס אליהם
ככה
יירצו אותך יותר
אתה מבין-
תבוא לה בהפוך
בהפוך תבוא לה
ורק ככה תנתן לה
תנתן לה
סוגבניה
סוגבניה
 
אה, מה קורה יא בנאדם
שנים
שנים
מה אחי, מה עושה עכשיו
וואלה. עדיין?
יפה.
פאוזה
פאוזה
פאוזה
טוב, תקשר אה
אבל תקשר
אה
אדיוט.
 
טוב מה
לא מתרומם פה
נהיה מקום של ערסים זה
בוא נזוז
בוא נמוב
מי זה עכשיו מחסום, שניה
ממווהלו
היי מותק
כן
כן
כן
אומר לך עם צחי אני פה
טוב, ממווקיי
ממוואקיי
אז יאֶללה
מממביי
מממביי
עושה לי בעיות, אל תשאל
טוב בוא נזוז
בוא נמוב
שניה
מה אתה לחוץ
אומר לך כבר זזים
חכה
הולך על זאתי ונלך
מביא בה הכשה והיינו
הכשה והיינו
והיינו פה
פאוזה
פאוזה
פאוזה
מה אמרת לה, אחי
מה אמרת לה.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

