הצהרת און

 

 

ההפקה הזאת קפוצה יותר מחור תחת של הומופוב בטקסס-

זאת לא שורה שלי.

אני גנבתי אותה מחבר כי אני כותב

ומותר לי. כי זה ליקוט.

כי במילא זה היה נשכח.

בשדות הילקוט הלא מנוצלים.

 

זאת הייתה תשובה שלו לשאלה שלי על איך אפשר להתארגן

על חינם. חינם מסיבתי. הנאה בלי כסף.

כי עם שתייה במסיבה זה יוצא

ששילמת על שניים-

ואני, אני בא לבד. ורוצה לחזור לבד.

 

ההפקה הזאת קפוצה יותר מחור תחת של הומופוב בטקסס-

זאת לא שורה שלי.

שאלתי אותו אם אפשר לגנוב את הדימוי הזה

והוא אמר שלך פלוס אחד;

מלאכת הליקוט היא מלאכת הכתיבה היא מלאכת

אכילת אוכלי חינם-

אני עם יד תמימה על הסנטר.

 

צילומי משוררים באים באופן קבוע בשחור לבן עם כף יד תומכת סנטר בצידה הפנימי;

מילים: עממי.

צילומי זמרים מזרחיים באים באופן קבוע בצבע עם כף יד תומכת סנטר בצידה החיצוני:

לחן: עממי.

 

 

 

*תגיות מוצמדות; אייל רוב.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • בועז כהן  On ספטמבר 9, 2009 at 1:40 pm

    אהבתי את הדימוי. תגיד לחבר שלך סחתיין

  • חן  On ספטמבר 9, 2009 at 3:58 pm

    לא גנבת
    לקחת

  • דב  On ספטמבר 9, 2009 at 4:10 pm

    ותמונות משעשעות
    מאירות עיניים:
    בראשונה משורר תומך
    בכף ידו הפתוחה
    את סנטרו [אבוי! אבוי!]
    מבכֶּה עצמו ומוכן להתכחש
    בכל רגע נתון לשורה
    זו או אחרת.
    בשניה זמר מזרחי תומך
    בכף ידו הקפוצה
    את סנטרו [חכי, חכי!]
    כי אחרי שהבטיח לה את הים
    את האתמול, את המחר,
    את הכוכבים ואת החומר
    האפל שביניהם – מה נשאר
    אם לא בוקס?!

  • עמיחי  On ספטמבר 10, 2009 at 12:45 am

    תמונת הפרופיל שלך מושלמת. תמיד חשדתי שאתה שב"כניק, כל הסיפור הזה עם כדורגלן לשעבר וכו' לא שכנע אותי אחרי כמה "מסירות ללא כתובת"

  • אודי שרבני  On ספטמבר 10, 2009 at 9:12 am

    אהלן בועז, אמסור.
    ראה תגיות מוצמדות שהוספתי עכשיו

    חן,
    בואי נסגור על צדדתי, כמו סקאוטר של ענף ספורט

    דב,
    זה השילוב שבין תמונות פורטרט של עטיפות ספר אחוריות לבין צילומי אלבום של האחים ראובני.

    עמיחי,
    אם שמת מרכאות יצא לך, סגנונית, שהמסירות היו מדוייקות להפליא
    (והן היו כך, אם אני זוכר נכון)
    איך הצוואר?

  • עמיחי  On ספטמבר 10, 2009 at 4:51 pm

    זוכר אותך לפרקים "מצלם את המגרש" כמו איציק זוהר

כתיבת תגובה

