ספוקן וורד (כתבה/הסבר/שני קטעי וידאו מערוץ 24)

טוב, לאחרונה מי שמכיר את האתר שלי, יודע שאני התחלתי להופיע קצת. פה ושם, בעיקר פה ושם. לפעמים עם בסיסט, לפעים עם להקה, לפעמים עם די ג'יי. בכולם אני נהנה, זה הדבר הכי קרוב להווה שאפשר להגיע אליו. אי אפשר כמעט להגיע להווה, בטח שלגבי ביצירה כתובה. ההופעות האלה, זה הדבר הכי קרוב למשחק כדורגל אמיתי באצטדיון-דבר שהיה חלק רציני חיי, וכוון לשם. 

אז קצת הופעות, עם חומרים שלי, זה לא בדיוק שירה (להבדיל מערבי שירה שאני משתתף בהם), וזה לא בדיוק דיבור. זה ספוקן וורד. הנה כתבה של תהל פרוש מ'גלריה' שהתראיינתי לה השבוע, שלוש שורות שלי שאולי מסבירות את העניין. בכל מקרה, שמתי יד על קטע מההופעה שלי באולפן השקוף בערוץ 24. זה היה ערב פסח, שלוש בבוקר, אין נפש חיה על הדק הנמלי, אפילו אחד נרדם בהופעה (תוכלו לראות את זה).

עידן אלתרמן שכני לאתר, ותומר שרון היו המנחים. שניים נהדרים. וערב קצת הזוי, אבל תראו איזה יופי יובל גורביץ' ובת נטף אילתרו איתנו, איתי ועם הבסיסט עילי אנגלרד. ותומר שרון שהצטרף על התופים. בלי התכונניות, פיור אמנות.

על יובל גורביץ' אין מה להגיד, אמן נהדר, ובת נטף שלא הכרתי פשוט זמרת נהדרת (לא מצאתי My Space )מזכירה מאוד את מזי כהן גם במראה וגם בקולה.

למתקדמים מבינכם, אפשר לראות את זה:

בחור עם שלפוחית רגיזה מחפש בחורה עם עין עצלה (הופעה עם נוכלי הג'ימבורי)

וסיכום אירועי הספוקן הוורד שלי

פסח 2009, תהנו:

אהבתי (יותר) את החומר המוקדם שלך

למילים לחצו כאן

לא בוכים בחנות ספרים

למילים לחצו כאן

פה יש עוד קטעי אודיו וקליפים

קומיקס? בואו הצטרפו לדני פריפריאלי הקומיקס שלי ושל מיכל ברוך בוואלה! תרבות. הירשמו בקבוצת הפייסבוק שלו ותקבלו בכל שישי פרק חדש.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

