משהו על כריס קורנל בהופעה חיה/ מקריא היום בערב

מקצוען. אין הרבה מה לומר, הופעה מעולה שלו. כן, היה לי חסר לכלוך של גיטרות שאני אוהב- כאלה שלא הכל במקום- אבל זה הוא היום, ואפילו הצלחתי להתאהב בשני שירי חדשים  שלו 1, 2 . מתקליט שכוסח בתקשורת, אבל לפחות אתה יודע שזה הוא ששר באולפן ולא משחקי הפקה כמו אצל להקות בנים אחרות (וכן, קורנל של היום הוא להקת בנים של איש אחד), ויותר מכך- הבחור נראה מעולה ועם ההפקה והתקליט החדש מעגל המעריצים שלו (ובעיקר המעריצות) שלו יתרחב; אני מניח שכמה בימבוז אמריקאיות רק עכשיו יחשפו אליו. הרי מה ההבדל (בשבילן, בשבילן) בין העטיפה שהוא מוגש היום לבין חתיכי אמריקן איידול? כמו שאומרים; עכשיו השירים מתאימים למראה שלו שעד עכשיו הוסתר עם רעמת תלתלים (שפותח כמובן דיון חדש, אחר, והוא האם זמרים נראים כמו המוזיקה שלהם או המוזיקה שלהם נראית כמו שאנחנו מצפים לאיך שהם נראים).

 

בכל מקרה, ומעל לכל זה, בזמן ההופעה שהייתה בגני התערוכה, חשבתי בעיקר על כוחו של העולם הזה. איך האיש הזה שהיה אחד מראשי הזרם המרכזי של שנות התשעים (גראנג') והמוזיקה לדורותיה, נמצא מעבר לכביש של הדר יוסף. ושם יש מתקן אופניים בשם אבשלום, חנות מכולת בשם סמי המכולת, פלאפל אציר ועוד.

אני לא יודע באיזה הקשר, אני לא יודע איך לשים את זה, אבל זה מה שעלה לי בראש. שאף אחד לא יודע על אף אחד. כריס קורנל על סמי המכולת, סמי המכולת על כריס קורנל, והכלום הזה בעולם.

 

הנה, מפעם:

 

והנה רק ערוץ השירה בלבד של השיר הזה:

 

 

*היום, יום חמישי 18.6.2009 בשעה 21:00, אני מקריא איזה שיר-שתיים בהפנינג שירה בבית הסופר, קפלן 6, תל אביב.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איתמר  On יוני 18, 2009 at 1:00 pm

    חבל שלא הלכתי

  • שחר  On יוני 18, 2009 at 1:56 pm

    חסכת לי טיולים ביוטיוב.
    באמת, באופו מוזר, קורנל לא ממש מוכר כאן. מי שלא מקשיב ל-88 בטח מעולם לא שמע אותו ברדיו.

  • אודי שרבני  On יוני 18, 2009 at 6:26 pm

    איתמר, פעם הבאה. איפשהו.

    שחר, זה לא כל כך נכון שהוא לא מוכר כאן. ככה נראה לי ולפי ההופעה של אתמול.
    אם כי, כן, את השירים הכבדים של סאונדגארדן לא תתפסי בכל תחנה. אבל חוץ מהם הם ידוע גם ידוע.

כתיבת תגובה

