דוגמא טובה לסטטוס פייסבוק מוצדק

על מה אני חושב? על זה שכוכב נולד גנבו מהפרוייקט של קוטימן את הטיזר שלהם לעונה החדשה (הריבועים! הריבועים, אבל לא רק)

אין לי לינק פה לטיזר של כוכב נולד, ראיתי בטלוויזיה.

אם זה "הושפע" זה עדיין לא מוריד.

אם זה ברשות קוטימן ואני סתם קופץ  אז סליחה.

 

ומצד שני, שבועסוף נותנים טיזר עם השיר "שישי חם" של לא אחר משמוליק קראוז (ככה קרא לעצמו אז) שהוא סוג שיר של ינתי פרזי, כי משחק המילים הוא "חשיש". ואם קראוס מ"מדינת ישראל נגד קראוז שמואל" בטיזר מיינסטרימי כזה, אז נמחא כפיים.

 

 

*ואגב, טלוויזיה וסרטונים, ופרומואים  זה  על דפש מוד.

*ואגב שבועסוף, הנה זה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסנת  On מאי 4, 2009 at 3:17 pm

    זה ממש הציק לי.

  • אחת  On מאי 4, 2009 at 6:39 pm

    אבל לזכותם ייאמר שבאמת אחד הפרומואים המדליקים, והמגניבות שלו נובעת ישירות מזה שממקססים אנשים שהם לא רק מוכשרים, אלא גם מוכרים ואהודים, בתוכנית שהיא מוכרת ואהודה על רוב האוכלוסיה. בשורה התחתונה נהניתי יותר מהפרומו מאשר מהפרוייקט של קותי… אז נחליק להם את זה

  • חן  On מאי 5, 2009 at 6:23 am

    אני ירוקה בפייסבוק ולא יצא לי לראות את הפרומו המדובר
    ובכל זאת – מה זה סטטוס פייסבוק מוצדק?

  • אודי שרבני  On מאי 5, 2009 at 9:54 am

    לחן,
    זאת הכותרת למה שכתבתי פה

    אחת,
    "הומאז'" זה מפתקאות כיס של גנבים שנשענים על פוסטמודרניזם

    אסנת,
    בשביל זה אני כאן.

  • חן  On מאי 5, 2009 at 10:14 am

    אז זהו שלא הבנתי את הקשר בין הכותרת לתוכן.
    בבקשה תסביר לי ולעוד מאותגרי פייסבוק שבטח יש פה

  • אודי שרבני  On מאי 5, 2009 at 10:27 am

    חן,
    מה שכתבתי בתוכן, הוא דוגמא שלי כביכול ל"מהו סטטוס פייסבוק מוצדק", לא כל כך קריטי, ואין באמת קשר בין הכותרת לתוכן, אלא בין כותרת לכותרות

להשאיר תגובה

