נשמע מגרה/ נסיון להעביר חלק מראיון עיתונאי לשירה (מילים נולי עומר ואלון הדר)

משהו בסוף של הראיון הזה  עם נולי עומר היה על ביט, אולי הסטיגמטיות של האובייקטים (שאגב, אומנם אני לא אוהב כל כך והיא מזכירה לי כתיבה עיתונאית נפוצה  בעיקר אצל "שנונים" (מה לעשות שזה היה בעיקר אצל טורי נשים?) שאהבו לסדר להן בקוביות בראש  את הגבר שממולן; "הרגיש", הרוקר", וכו', אבל במילון הזה נראה משעשע) אולי האוטומטיות, אולי הפינג פונג, אולי סתם כי זה מה שהרגשתי.  ומשם זה נקרא על ידי כשיר או איזה חנון לויניות גרוטסקית.
הנה החלוקה והעריכה שלי.
זה הלינק למילון.

 

 

נשמע מאוד מגרה/ מילים נולי עומר ואלון הדר

 

נשמע מאוד מגרה. חכה שתפגוש את סבתא שלה

אוברטורה. בעלת התספורת המנופחת והאיפור

המוגזם.

בתולה בת 90? אתה בתול בן 90. יש לה שכן

קוראים לו ויטמין

סבא ספורטיבי שרץ כל היום

בטיילת. יש בינהם

רומן.

 

אז עם אפשר לצאת לעזאזל?

גבינה היא בול לטעמך-

רזה, עדינה, נמרחת בקלות.

אני אוהב גמישות.

איך היא ביוגה אשטנגה? 

רוחנית? זה הבלילה. טוחנת את המח בקלישאות רוחניות

אבל עדכון;

היא עברה לפרדס חנה. יש לה חיוך דבילי, הנהון עם הראש.

לחברה שלה קוראים מחצלת הירש.

היא בעד שלום עולמי.

לכן אין על הביצ'יות.

אז תצא עם מיס בלנדר.

שו האדה בלנדר? האשה המסרסת. דור הפלמ"ח-

יותר צודקות, יותר תרבותיות.

גזענית

צדקנית

לא רואה אף אחד ממטר

גם אותך.

 

לא צריך טובות. הגבר החדש לא נולד לסבול.

הגבר החדש לא קיים במילון. לא קיים בכלל-

המצאה כלכלית של תעשיית הקוסמטיקה והכושר.

תדמית

לא בנאדם

גבר חדש

פרסומת לחוט דנטלי בריח מנטה

קורס להחלפת טיטולים.

מבחינה אבולוציונית-

הוא לא קיים

זו ארץ שובניסטית נוקשה.

מי יביא שלום? הכי עדיף זה הברוש-

טוב טעם, מבשל נורא טוב, כולו נהדר.

ואיזה אסתטיקן. הכל

טיפ טופ

נקי כל כך.

הבעיה שהוא לא סטרייט.

 

אז עם מי נשאר לך לצאת, אם מותר לשאול?

למזלנו מסתובבים פה אנשים

אינדיבדואליסטים.

אקסים שלי אנשים שאני מסתובבת איתם.

מאצ'ו זה קליפה. שריון. זה לא גבר-

כוחנות זו חולשה

ביטחון עצמי זה כח.

 

(חסרה שורה במדיום האינטרנטי)

אולי, עד שהוא מתפשט. יש רגע איום שנקרא

גיאוגרפיה, רגע האמת

שבו נחשף הגוף.

אם הגבר איזובי, שעיר ולח-

זו בעיה.

ולכל איזובי יש בדרך כלל גוויה בארון

כלומר תחתונים מרוטים. לכל גבר יש יחסים

עם זוג קרוע כזה.

זה די בעייתי.

לא נאה.

במקרים כאלו אני סוגרת את העיינים.

מה רע בגבר שלוכי?

שלוכי?!

מאיפה הבאת את המילה, תיכף תגיד שאני שאפה

בוהמית.

אבל לענייננו, יצאתי דווקא עם גרב, גבר מוזנח

מאותגר אסטתית.

בגדים לא טריים על גוף אלרגי למקלחת, קטנוע צולע ופצוע

יצאתי איתו פעם אחת כי הוא עשה עלי רושם מעניין

מבחינה אינטלקטואלית. ניסיתי להתעלות על עצמי,

אבל נכשלתי כישלון חרוץ.

אז ראיתי אותו בפתיחות של תערוכות.

מה אני יכולה לומר לו?

שלום גרב, מה שלומך?

 

בקיצור חזרנו אל ההומו, החברה הכי טובה של הרווקה

האורבאנית.

לפני שאתה קופץ, תפגוש את הדוכיפת

הומו קטן וביץ'.

היו לי כמה חברים כאלו.

אמרו לי בפרצוף דברים שאין סיבה לומר אותם.

רשעות במעטה של דוגריות.

גאולה דרך הטיפשות?

פעם הייתה לי דודה. קראנו לה דודה לבן.

כשבאנו אליה היא אמרה;

אתם רוצים לבן

אפשר להציע לכם לבן

בואו תאכלו

לבן.

לא היה לה קמט אחד על הפרצוף. היא הייתה

טיפשה כמו קורקס.

לכולם יש קרוקס. אומרים

שזה נח.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

