תחרות הסיפור הקצר/שיר לשמיעה/מתארח באולפן השקוף של 24 הלילה

יצא שיצא שבוע פרודוקטיבי שכזה. אז תודה לכולם.

 

הלינק לסיפור הזוכה בהארץ, נמצא כאן.

 

השיר "שיר תלאביבי חורפי" נמצא פה, לקריאה והאזנה בYnet (שימו ווליום, אולי זה ייתן עוד גשם קטן אחרון), אני חושב שעדיין לא היה באינטרנט של הגופים הגדולים (לא יו טיוב וכו') הקראה עם אודיו של שירה, אז קדימה, שמישהו ירים את הכפפה.

 

והיום בלילה או יותר נכון לפנות בוקר, בשתיים וחצי-שלוש, אחרי ארוחת החג, אתארח באולפן השקוף של ערוץ 24, ואתן קצת ספוקן וורד שלי. המנחים יהיו תומר שרון, ועידן אלתרמן שכני לאתר זה. יהיה כיף.

חג שמח.

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ריקי  On אפריל 8, 2009 at 3:11 pm

    שמחה מאוד בשבילך

  • יונתן  On אפריל 8, 2009 at 3:28 pm

    הסיפור יפה מאד.
    חג שמח

  • חייש  On אפריל 8, 2009 at 3:33 pm

    אפילו, הייתי אומר, אקזמפלר מובהק של החומר המוקדם שלך, טרום ההצלחה המסחרית שגרמה לך לעשות חומר שהמבינים מפעם אוהבים פחות.

  • ח ל י  On אפריל 8, 2009 at 4:02 pm

    ברכות ואיחולים.

    סיפור נפלא. הכי אוהבת סיפורים קצרים.

    איזה חג. איזה כיף 🙂

  • אורית  On אפריל 8, 2009 at 4:20 pm

    יופי של סיפור

  • דני בלוך  On אפריל 8, 2009 at 5:17 pm

    כל הכבוד ובהצלחה.

  • צחי מתחזן  On אפריל 8, 2009 at 6:12 pm

    האם אני טועה ואתה מתפס למעלה?
    האם אני שוגה ועלית שני שלבים בפסיעה אחת?
    צמרמורת,צמרמורת,צמרמורת.
    ניקית את שאריות האבוקדו מנייר המכתבים שלך!
    צחי גאה.
    צחי שמח.

  • שירה  On אפריל 8, 2009 at 9:45 pm

    ברכות אודי, וסחתיין.
    אם היתה לי טלויזיה הייתי רואה הלילה את התוכנית
    אבל אין.
    בהצלחה על כל פנים.

  • אורי  On אפריל 9, 2009 at 1:27 am

    וזה עוד לפני שקראתי אפילו את הסיפור

  • אודי שרבני  On אפריל 9, 2009 at 2:12 am

    תודה לכולם

  • בתיה  On אפריל 9, 2009 at 11:01 am

    שמחה מאוד בשבילך, מזל טוב ושימשיך כך עם בשורות נפלאות וכישרון גדול.

  • יואב  On אפריל 9, 2009 at 1:44 pm

    כל הכבוד! אתה הראשון שהצליח לעשות מיספרת במוסף התרבות והספרות של הארץ.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On אפריל 9, 2009 at 1:46 pm

    "אמנותי" מדי לטעמי, אבל ברכות על הזכייה.

  • אודי שרבני  On אפריל 9, 2009 at 6:44 pm

    תודה רבה בתיה, יואב.
    וגם לבלי השם

  • חן  On אפריל 9, 2009 at 8:40 pm

    ברכות
    וכיף לקרא סיפור מודפס
    שלא להוציא את העיניים מול הצג
    אמא שלי הביאה לי לקרא ואמרה לי שהפרס ראשון עדתי כזה. אמרתי לה תקראי שוב (:

  • אודי שרבני  On אפריל 9, 2009 at 9:47 pm

    תודה חן.

  • תימורה  On אפריל 9, 2009 at 9:48 pm

    איזה יופי.

  • אודי שרבני  On אפריל 10, 2009 at 11:07 am

    תודה תימורה.

  • א'  On אפריל 10, 2009 at 11:19 am

    מצטרף למברכים, גם אני בלי שם כי אתה לא מכיר אותי אבל אני כל כך שמח, כי כל כך מגיע לך וחיכיתי שכבר יקרו לך כמה דברים כאלה כי הגיע הזמן, אתה משקיע וזה חשוב לך ואני כל כך שמח.

    בנימת הבלוג, אהבתי יותר את החומר המוקדם שלך, אבל אני אומר זה בצחוק, אני אוהב גם את כל השאר, ובעיקר, אוהב את האדם שמאחורי הרשימות, אדם טוב שכייף לי לראות כל שבריר רגע של זוהר שמבקר אצלו. מעריך אותך מאוד. ממזמן

    מחכה לספר, ובכלל.

    חגשמח אודי
    שימחת אותי
    ואני בטוח שעוד רבים אחרים שקוראים ולא תמיד מגיבים

    אתה מקיים בכתיבה שלך, סגנון ותוכן, את מה שאני כל כך אוהב למצוא, קול ייחודי, מקורי באמת, שהוא לא חיקוי של אף אחד ולא "השפעות של", וזה עוד דבר שאני אוהב אצלך, זה לגמרי שלך.

    א'

  • אודי שרבני  On אפריל 10, 2009 at 7:21 pm

    א',

    תודה על המילים החמות

    (מתחיל להרגיש כמו מסחור מילת ה'תודה ' פה, על ידי עצמי, אבל זה מה שיש, וזה בסדר)

  • מתי  On אפריל 11, 2009 at 6:02 pm

    סיפור יפה.

  • אודי שרבני  On אפריל 11, 2009 at 8:17 pm

    תודה רבה.

  • סנדי ש  On אפריל 12, 2009 at 3:26 pm

    מזל טוב אודי
    כל הכבוד

    מאוד שרבני, עם הדגשים, האבחנות הדקויות על אנשים שלא ברור אם יש לך חיבה אליהם או לא.

    ראיתי רק עכשיו (גם לי מגיע מזל טוב, ילדתי תאומות)

  • אודי שרבני  On אפריל 12, 2009 at 4:02 pm

    היי סנדי
    תודה
    מזל טוב! זה יותר חשוב

כתיבת תגובה

