עכשיו ארבע וחצי בבוקר, שני מסוקים מעל הראש ומשפט שחוזר על עצמו

משעה שתיים לפנות בוקר אני רואה ושומע שני מסוקים מעל הראש שלי. עם פנס שמאירים כמו במרדפים.
הנחתי לזה.
לאחר מכן צץ לו משפט שחזר על עצמו שוב ושוב, מרחוק, עם קצב קבוע.
התקשרתי למשטרה.
"יש פה שני מסוקים, מה קורה?"
"יש אירוע בהיכל נוקיה, סליחה, גני התערוכה"
"זה מסוקים של חיפוש, קרה משהו?"
"לא, אמרתי לך יש אירוע".
"יש קול שחוזר על עצמו שוב ושוב"
"קול?"
"כן"
"ומה הוא אומר הקול הזה"
"לא יודע, משהו כמו 'אני יודעת שאתה פה', אמרתי לו
"מיד אני מברר אדוני".
יש להם שקט מיוחד בחיוג 100. הוא בירר עם מישהו מעליו שכנראה אמר לו לחפף אותי.
"לא, יש אירוע. אדוני, אתה צריך ממני עוד משהו?"
"אני? לא".

הקול המשיך והמשיך. לזה כבר לא יכולתי לסרב. זה היה מוזר מדי, לקחתי את האוטו והתחלתי לנסוע בעקבות המסוקים ומדי פעם עוצר בשביל לשמוע טוב יותר מהיכן הקול מגיע. הרגשתי כמו אחת הדמויות ב"מפגשים מהסוג השלישי".
הגעתי לפארק הירקון ונכנסתי (היי, רק זוגות בוגדים עושים זאת), חושך מוחלט ובאופק פנס ואורות אמבולנס.
נסעתי בעקבות הפנס אותו אחז מתנדב זק"א צעיר שהסביר לי שיש ילד נעדר, ומחפשים אותו כבר כמה שעות טובות.
"מה זה המשפט שחוזר שוב ושוב ברקע", שאלתי אותו.
"זאת הקלטה של אמא שלו"
"ומה היא אומרת"
"אסף תענה זאת אמא", הוא אמר והוסיף "העיריה המעפנה הזאת לא רוצה לפתוח את הפנסים שבפארק, כמה זה היה עוזר לנו". 
"ומה היה פה?"
"היה אירוע, מוזיקה חסידית. שמע, הבנו שההורים גרושים אז יכול להיות שהאבא בא ולקח אותו"
"התקשרתם לאבא?"
"היו פה חבר'ה שהתקשרו לאבא. אני פה עם הפנס".
מישהו מגיע ברגל, מתל ברוך, מספר ששמע חריקת בלמים של רכבת לפני שעתיים, ומציע לבדוק. האמבולנס מתקרב והוא אומר להם את זה.
"אתה, עושה ספורט בשעה כזאת?", שאלתי אותו
"לא, אני עושה הליכות, סתם כל לילה, לא יכול לישון".
עשרה לחמש בבוקר. נכנסתי לאוטו, הגעתי הביתה. עכשיו אין כבר מסוקים ואין הקלטה של קול.

 

*הרשימה על צלילי העוד בהופעה חיה בברזילי עברה לפה

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

