אתם מוזמנים/הופעה באוזן השלישית/ פאצ'ה קוצ'ה/ כמה עידכונים

טוב, אז ככה;
יום חמישי זה, ה26.3 בשעה שמונה וחצי (בדיוק) אחמם את הלהקה נאג' חמאדי באוזן השלישית, שאתם בטח מכירים את הזמר שלה, דרור פויר.
הפעם אני לא אופיע עם להקה, וגם לא רק עם בסיסט, וגם לא רק עם די ג'יי
אלא נקי; לבוש בג'ינס הקראתי ומיקורופון, עם כמה שירים ופתקאות כיס בין לבין, אני מניח.
דף האירוע בפייסבוק

 

                                                            ****

הלאה
ב1.4 בשעה 7.00, אפתח את אירוע הפצ'ה קוצ'ה במעין כתיבה אינטראקטיבית שתפולטר מהמחשב שלי אל מסך גדול בזמן פתיחת הדלתות ועד לתחילת האירוע. רעיון יפה של איתי מאוטנר שמארגן את הערב עם ענת ספרן. אעשה זאת עד תחילת האירוע  ב8.30. במקביל אייל רוב יתן במוסיקה.

הרעיון הוא לכתוב על הסיטואציה הקיימת, המתרחשת (ולא רק, אלא עוד נושאים אחרים) והדברים יופיעו על המסך בזמן כניסת האנשים שמזמינים לשתות, שנשענים על הקיר, שאומרים "תראה את זה/זאת חושב/ת שהוא/היא מי יודע מה", מדברים, וכו'.

מהר, הכרטיסים נגמרים, אפשר להשיג באוזן השלישית.

דף הבית של האירוע
דף האירוע בפייסבוק

                                                         ****

 

וכמובן שיש את הדבר הזה שאמא שלי משתתפת בו.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מישהו מכאן  On מרץ 24, 2009 at 11:11 am

    פרסמת את זה אתמול לא?

    יש כאן עוד אנשים עם בלוגים. תודה.

    נמאסים האנשים במקפיצים וחושבים שאף אחד לא מרגיש.

  • אודי שרבני  On מרץ 24, 2009 at 11:20 am

    ממש לא פרסמתי את זה אתמול כאן בדף הראשי
    זה היה מפורסם אצלי בבלוג אבל לא בעמוד הראשי של רשימות (ואם את/ה מפה; אז לא אינדקסתי את זה) אולי הגעת לזה ממקום אחר, אולי מהפייסבוק.
    או ממקום אחר.
    תודה.

  • yaron  On מרץ 24, 2009 at 12:27 pm

    נשמע קצת מפחיד האירוע בפצ'ה קוצ'ה משהו בסגנון
    someone's watching me

    אולי אגיע (בלי נדר) לשלישית

    בהצלחה רבה

  • מישהו מכאן  On מרץ 24, 2009 at 12:35 pm

    אני מתנצל. זכרתי שקראתי על ההופעה ואף שקלתי להגיע. אתה יכול להוריד את תגובתי אם תרגיש נח יותר. שוב סליחה.

  • אודי שרבני  On מרץ 24, 2009 at 12:43 pm

    ירון, זה יהיה פחות מפחיד ממה שאתה חושב, לא אתעלק על אנשים אם זה מה שאתה חושב

    מישהו מכאן, אל תשקול, תבוא בכיף

  • yaron  On מרץ 24, 2009 at 8:05 pm

    ממש לא חשבתי על התעלקות…
    לפעמים אנשים קוראים את המחשבות שלי
    כאלה שאני לא משתף את עצמי בהן, וזה יוצא ביזאר עד מפחיד…

  • פיליפה  On מרץ 24, 2009 at 9:52 pm

    מה שאתה מתכנן בפצ'ה קוצ'ה נשמע מאוד דומה למיצב שלה שראיתי לפני כשנה
    בלונדון.לתערוכה קראו
    Instant narrative
    שווה לך להציץ

    http://www.bamart.be/works/detail/en/2323

    http://www.bamart.be/persons/detail/en/18#

  • אודי שרבני  On מרץ 24, 2009 at 10:26 pm

    היי פיליפה, תודה.
    אני מניח שאצלי זה יהיה קצת אחרת.
    דווקא לפי מה שראיתי במה ששלחת לי שרואים את הבחורה עושה זאת, ואנשים עומדים מול המסך קצת מפריע לי.

    היו לי כמה נסיונות בעבר בדברים דומים, את מוזמנת לראות

    http://www.notes.co.il/sharabani/4289.asp

    http://www.notes.co.il/sharabani/12163.asp

כתיבת תגובה

