יש לי אשה עם עין עצלה

יש לי אשה עם עין עצלה.

כשאנחנו קמים בבוקר זה לוקח לה

כמה זמן להתיישר.

בקפה הראשון היא לא יודעת מה היא עושה איתי-

עין ימין מסרבת להתעורר

בוהה על נקודה שרק היא יכולה לראות

חולמת בהקיץ את האחרי זה שלנו-

או את הלילה של לפני.

 

יש לי אשה עם עין עצלה.

קו אלכסוני נמתח על פרצופה בבוקר

מעין ימין אל אונה שמאלית-

הריאלית, המספרית, העניינית

קו אלכסוני שנמתח אל הגיון בריא.

בצהריים, זה כבר מתחיל לזוז

לאמצע

אני מספר לה שאני עסוק כשזה קורה-

אין לי תשובה ברורה למה אעשה בחיי,

בחיי.

 

יש לי אשה עם עין עצלה.

עין שמאל תמיד ממוקדת. עניינית.

נוטפת לכלוך עם כנות של בוקר-

צהוב. יבש. עוטף.

אני עושה לה קפה נטול כבר שנים

בלי שהיא יודעת.

קו אלכסוני תמידי על פרצופה

כשהיא איתי

מעין שמאל, העירנית, אל אונה ימנית-

המדמיינת, המפנטזת, הצורנית, היצירתית

התלת מיימדית.

בבוקר, בצהריים, בערב, בלילה

זה נשאר באותו מקום

ולא זז-

עין שלא צריכה ללכת לשום מקום

רבה עם דמיונה.

בימים כאלה אני מתקשר אליה ומספר לה

מה הייתי עושה לה

והיא מתבלבלת, מוקסמת,

בעיקר-

נלחמת.

 

יש לי אשה עם איקס על הפרצוף.

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גרי אפשטיין  On פברואר 26, 2009 at 3:01 pm

    יא ראבי

  • אודי שרבני  On פברואר 26, 2009 at 3:04 pm

    אח יא ראבי, או רק יא ראבי?

    תסביר.

  • גרי אפשטיין  On פברואר 26, 2009 at 4:54 pm

    אאוץ' יא ראבי אח שלי

  • סנדי ש  On פברואר 26, 2009 at 5:00 pm

    משהו משהו, אח שלי

    תבלין חדש יש פה

  • יהונתן  On פברואר 26, 2009 at 11:42 pm

    לא אהבתי

  • מ.  On פברואר 27, 2009 at 3:51 am

    איקס מיקס דריקס
    אתה אוהב אותה?

  • מרית  On פברואר 27, 2009 at 12:38 pm

    שיר מצחיק
    בין שירי רחוב כמו "יש לי רעה והיא חולה" או אפילו "יש לה רגל מתברגת וראשה על ציר"
    לבין שירי "נערתי" של זך

  • חן  On מרץ 2, 2009 at 3:32 pm

    נלחמת?
    במאבק לזכויות יוצרים?

  • אודי שרבני  On מרץ 2, 2009 at 11:20 pm

    תודה מרית

    חן,
    ראי רשימה אחרי זה

כתיבת תגובה

