אני הדבר עצמו

 

 

פעם הייתי מוציא את כולם מהסיטואציה

במבט על

במבט על

וככה כבר היו שוכחים

או יותר נכון היו מתרכזים בשאלה

למה אני עושה את זה

הייתי מוציא אותי, אותם, אותן

את כולנו מכאן

כן-

המתקדמות, הן כבר היו הולכות מהר לשאלה

למה אתה עושה את זה

אבל גם אותן הייתי מוציא מהכל

במבט על

על מבט העל.

 

פעם הייתי זמר שעומד על הבמה שאומר

כאן כאילו אני אומר תודה

כאן כאילו אני מדבר בין השירים

כאן כאילו אני אומר תן לי עוד מיקרופון

היי, באמת היו פעמים שהתכוונתי-

זאב

זאב

זאב

אני לא שומע את עצמי במוניטור.

 

אבל אף פעם לא אמרתי-

כאן כאילו אני אומר

אני הדבר עצמו

אני הדבר עצמו

אני הוא

הדבר עצמו.

 

זה היה פעם.

עכשיו-

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עמיחי  On נובמבר 4, 2008 at 7:29 am

    אז תפסיק להבריז מאימונים

  • באנדר  On נובמבר 4, 2008 at 9:21 am

    שלך בשיר גדול.
    איך תמשיך מכאן?

  • אודי שרבני  On נובמבר 4, 2008 at 9:29 am

    עמיחי, לא יכולתי, מצטער.

    באנדר,
    תודה לך. אבל איפה אני ואיפה סיכום.

  • שירה  On נובמבר 4, 2008 at 11:33 am

    השיר נפלא – אבל עוד מעט בחירות

    ואני אומרת

    פירסט ווי טייק אובאמה, דן ווי טייק חנין!!!

להשאיר תגובה

