חרזי. משרד פרסום. איבגי. תשע מיליון. טעות בסיסית אחת.

לא ברור לי מה חברת הביטוח סלאש חברת הפרסום של תשעה מיליון רצו להגיד בסרטון הזה 
 


 
 התפקיד הראשון שלו, של אלון חרזי היה חלוץ. והרי ידוע (למי שידוע, ותיכף נגיע לזה) שדווקא אלון חרזי הוסב מחלוץ לבלם. אז איך זה משתלב בסרטון הזה?
מה שמראה שאצל האנשים במשרד הפרסום זה הלך אחרת, קרי, "חרזי זה מסמל כדורגל, זה שכדורגלן, הוא שחקן נאמן, משדר נאמנות, והוא ותיק, וזה לא קל להחליף חברת ביטוח ובוא ניקח את חרזי. חר-זי, שמשדר נאמנות ונמשיל אותו, כי זה שם של כדורגלן עוד לפני שבנאדם יודע שהוא הופך כדורגלן"
אבל הופה. זה לא מתאים לתסריט. זאת אומרת, החשיבה התסריטאית הולכת כסטיגמה על חשיבה תסריטאית.

עכשיו, מכאן ועד ירידה לדקויות  ישנה דרך ארוכה, והיא לבטח לא תשפיע על מעבר לתשעה מיליון, כי אף אחד לא אומר "הא! הוא התחיל חלוץ! הם משקרים, זיבי לא הולך לחברת ביטוח הזאת", אבל עדיין.
עדיין קטן. אסטרטגי.
אז מה זה אומר? שהשפה הפרסומית יותר חשובה מהעובדות? שהחרזיות שמשדרת כדורגלניות היא בעצם דבר שמעפיל על הנושא? האמינות שהיא העניין של התשדיר הזה ומה שהחרזיות משדרת, מסתכם, אם נשתמש בשפה הכדורגלנית, כגול עצמי לביטוח, למשרד הפרסום שאני לא יודע מיהו. בסדר, זה גול יפה, אבל עדיין, גול עצמי.
חרזי התחיל חלוץ. דווקא הוא נבחר לתשדיר בו הנושא הוא שינויים? בו יש שחקן מופתע שמשנים לו תפקוד?

 ומה היה שם במאחורי הקלעים של חרזי במח? זה מצחיק אותי שזה עבר לו בראש, ("אני לא אגיד, אני לא אגלה. שיו רק ששלמה שרף יעבור פה ובטעות יפלוט שזה לא נכון") אבל מה איכפת לו? ובצדק. כסף.
 

 

*ומה על השנוי של וודקה אבסולוט?  לחצו כאן

*אני מחפש עבודה, אגב. למישהו יש משהו? תודה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ששון  On אוקטובר 26, 2008 at 8:03 pm

    אני יודע שאתה צודק מקריאת העובדות והסתפקתי בהן ולא צפיתי בסרטון.

    לא יודע אם בסרטון מופיעה "בת הזוג" של איבגי בפרסומות הללו, פרשנית ושדרית הספורט לשעבר [שכחתי שמה], כך או כך, אפשר היה לשאול אותה את מה שידוע על חרזי, ו/או היא היתה צריכה לעדכן את הקופיסטים שהם על סף ההבלים.

    מחפש עבודה? רוצה עבודה בהתנדבות זמנית [עד שירווח] בתחום העיתונאות היומית?

  • אודי שרבני  On אוקטובר 26, 2008 at 10:43 pm

    קוראים לה מירי נבו.
    (לזאת שבפרסומת), לא חושב שהיא מחוייבת לכך, או אולי כן. לא יודע מה החוק היבש או החוק הלא יבש

    תגדיר עבודה התנתדובתית, תגדיר בינתיים

    יש למעלה מצד ימין כתבו אלי
    אתה מוזמן
    תודה

  • יואב  On אוקטובר 27, 2008 at 11:43 am

    לא יודע, בהתחלה לא רציתי לעבור חברת ביטוח, אבל אחרי שאיבגי הסביר לקבוצה בכלל ולחרזי בפרט שזה לא נורא הרגשתי שיש בזה משהו, שגם אני יכול, שלמה לא, בעצם? והתקשרתי ועברתי ואתה יודע מה?
    (מפתקאות כיס של, לא יודע – אתה תגיד).

  • אודי שרבני  On אוקטובר 27, 2008 at 12:22 pm

    מפתקאות כיס של שישה מיליון

  • גלעד סרי לוי  On אוקטובר 28, 2008 at 6:03 am

    כל סדרת הפרסומות הללו המשלבות את איבגי כמאמן, מרגיזות.
    יש שם אחת על לירן שטראובר, בה איבגי מתלונן שהוא גם דוגמן וגם שחקן מה ש"פוגע במחויבות" – שלא כמו אנשי "תשעה מיליון" שמחויבים רק לך

    מטרידה הגישה שמישהו שייך למעסיק שלו. אם שטראובר הנ"ל רוצה להיות דוגמן, זכותו. למאמן אין בעלות על החיים שלו
    ובחיים האמיתיים – זה שקר בזוי – ל"סוכנים" של חברת הביטוח הזו יש אכן רק מחויבות אחת – למעסיק שלהם

  • אודי שרבני  On אוקטובר 28, 2008 at 11:15 am

    אבל גלעד, באותה מידה העובד שהיה שייך למעסיק, דווקא היא לא האישיו פה כי ברור שזו הקצנה, ומדובר על "לא נעים לי" הישראלי, של עזיבת סוכן ביטוח או במקרה של שטראבור מעין המשלה של עולם הפרסום החוץ כדורגלני (היה לו פאב, בילויים, וכו')

    זה שהם מחוייבים למעסיק, זה לא אומר שיש עוד דברים אחרים בבין לבין, בשיח שהוא 'סוכן הביטוח הישראלי', דווקא באלה אני לא רואה משהו רע בפרסומות הללו.

  • יצחק  On דצמבר 21, 2008 at 4:00 pm

    יש (ברדיו לפחות) פרסומת חדשה עם לירן שטראובר שאומר משהו כזה: זוכרים שפרסמתי את הביטוח הישיר? אז עכשיו הבנתי שעדיף סוכן. ולמה – כי הסוכן שלך נאמן רק לך.
    בשביל למצוא את הבעייתיות פה לא צריך ידע מוקדם בכדורגל – הבנאדם אומר לך הרגע שהוא עבר מלפרסם את הביטוח הישיר לביטוח סוכנים ואז מתחיל לדבר על נאמנות!

  • אודי שרבני  On דצמבר 21, 2008 at 8:45 pm

    כן
    שמעתי את זה וצחקתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: