חלומי צ'יז

 

שתי נערות עם כלב

ישבו ודיברו

ועידכנו עניינים שלא הספיקו

בזמן האכילה

אחת אפילו לא ענתה לשיחה

אבל זה היה סתם בשביל להראות

לשניה.

הן ישבו והזמינו סלט

חלומי

זה נשאר על הצלחת

הן לא סיימו הכל

(אסור לסיים הכל)

מפית על צלחת וסכום בפנים

זה רמז למלצר

וזה נשאר.

 

בסוף, אחרי שההוא הלך

היא אמרה שהיא מרחמת עליו-

הוא ניסה לחלק כמה מהשירים שלו

בפינה שליד

הוא חילק איתם כמו אלה שמנסים להחתים

אותך על משהו ברחוב-

חיוך קורן מדי

שיניים לבנות מדי

סיפוק ידיים מחמם מדי

עיניים מבינות מדי

אבל הפוך-

הוא לא היה כך.

הוא כתב אותם בכתב יד

וצילם

הוא לא התקלח שבוע.

לא יעזור לו

השירים שלו זה חרא אחד גדול

ושיילך לעבוד.

אני מרחם עליה

שהיא מרחמת עליו

על זה

שהיא לא רואה הכל.

 

קניתי ממנו פעם אחת

דף

ואחרי שקראתי את זה

במקום

החזרתי לו את זה

על המקום.

הוא נפגע, נראה לי

לא רציתי לפגוע בו

רציתי שירוויח כמה שיותר

שיהיו לו פחות הוצאות

שישתמש שוב

בדף שנתן לי

הוא לא ראה את זה כך

גם היא, אם הייתה רואה את זה

הייתה היא לצידו

כי היא לא רואה הכל

אבל זה לא משנה לי

השירים שלו זה חרא אחד גדול.

 

הן קמו והלכו

(אתה רוצה גבינת חלומי,

חומי?)

היא נתנה לכלב מהצלחת

ממה שנשאר

והן קמו.

זה נשאר על הריצפה

הוא הריח ועזב את זה.

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גרי אפשטיין  On אוקטובר 17, 2008 at 11:15 am

    יפה לאללה
    חוץ מהסיום עם הכלב והגבינה על הרצפה
    אתה לא צריך מניפולציות כאלה
    אני חושב

  • אודי שרבני  On אוקטובר 18, 2008 at 4:01 am

    היי
    תודה.

    לא נראה לי מניפולציה, כפי ש, וכו'.
    הוא עזב את זה. זה נשאר שם כמו דברים אחרים, אבל נשארה שם גם לבד פני עצמה, גבינה

  • יעל  On אוקטובר 18, 2008 at 7:44 pm

    כמה טוב לחיות בעולם שיש בו אודי שרבני

  • חן  On אוקטובר 18, 2008 at 10:51 pm

    היה אחד שהיה מוכר ספרוני שירים שלו באבן גבירול (אולי עד היום הוא עושה את זה פשוט שנים כבר לא ישבתי בקפה באבן גבירול) ותמיד כשראיתי אותו עובר בבית קפה רציתי לשאול אותו אם הוא מצליח להתפרנס מזה אבל התביישתי.דווקא לא נראה מעורר רחמים אלא דווקא מעורר קנאה

    בטח היה יורש עשיר או משו כזה.

  • אודי שרבני  On אוקטובר 19, 2008 at 12:08 am

    יעל, אקח את זה כדבר טוב.ברשותך.

    חן,
    יש לך אם כך מה לעשות בפעם הבאה כשאת באבן גבירול

  • בנדודה  On אוקטובר 22, 2008 at 4:25 am

    גם אני קניתי פעם אחת ובאמת הוא כותב חרא
    בפעם הבאה כבר לא קניתי, וכנראה שאם המוצר לא טוב, הוא לא שווה גם אגורה ומעלה.

    אני חושב אודי, שבסוף היום הוא סופר כמה דפים הוא חילק ולא כמה כסף הוא עשה, ואם מסתכלים על ככה, אז גם אתה לא ראית

    כל זה בהנחה שאני מתכוון למי שאתה מתכוון ולא מי שאתה חושב שאני מתכוון אליו שהוא לא מי שאתה מתכוון.

  • אודי שרבני  On אוקטובר 22, 2008 at 10:26 am

    חבר'ה, אתם לא מכירים אותו. ןהרעיון הוא לא אם מכירים או אם יש מישהו כזה ואז השיח עובר מהשיר אל החיפוש האסימוני וצליל נפילתו
    ובכל זאת, ואף למרות כל זאת-
    אני משאיר פתח לתגובות.

להשאיר תגובה

