אדם קובר את הכלב שלו/ אודיו. גירסה אקוסטית. סקיצה

 

מילים, לחן וגיטרה- אודי שרבני

אדם קובר את
הכלב שלו-
הוא קובר את ילדותו.
לוקח בשתי ידיים
עוטף
סוחב למקום וחופר
בור.
ומכניס.
ומכסה.
קובר ילדותו.
 
ראייה בשחור לבן
נגמרת
ראייה בשחור לבן
נגמרת
ראייה בשחור לבן
כלבית
ילדותית
נגמרת.
 
אדם קובר
את הכלב שלו-
הוא קובר את ילדותו.
 
מנסה לא לברוח
מנסה לא לברוח
אבל אני מגודל
מנסה לא לברוח
אבל יש כבר מחר
 
אדם קובר
את הכלב שלו-
הוא קובר את ילדותו.
 
ראיה בשחור לבן
נגמרת
ראייה בשחור לבן
נגמרת
ראייה בשחור לבן
כלבית
ילדותית
נקברת.
 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יהונתן  On ספטמבר 28, 2008 at 11:42 am

    בלוז רחוב סומסום:
    הלך לי כלב לאיבוד; הלך לי כלב לאיבוד
    בלוז תמיד חוזר על עצמו, חופר בזה

    yeah you know the moon is raising
    and i got bad things on my mind

    yeah you know the moon is raising
    and i got basd things on my mind

    -lightning hopkins-

  • חייש  On ספטמבר 28, 2008 at 11:54 am

    מכיר את the mountain goats?

    קח דוגמית:

    מהופעה

    זה העתיד.

  • אודי שרבני  On ספטמבר 30, 2008 at 6:49 pm

    יהונתן
    אני זוכר את השיר הזה
    נסה את רוברטה, של הופקינס

    חייש
    תודה, לא מכיר אותם. בסדר…אתה יודע…לפחות לפי השיר הזה
    חג שמח

  • אורי  On ספטמבר 30, 2008 at 8:04 pm

    לא לפני הרבה שנים קברתי את הכלבה שלי.
    זה עצוב, וזה שיר יפה.

  • אודי שרבני  On אוקטובר 1, 2008 at 12:22 pm

    תודה אורי

  • איתי  On אוקטובר 2, 2008 at 2:06 pm

    Your dog dies
    Raymond Carver (1939-1988)

    it gets run over by a van.
    you find it at the side of the road
    and bury it.
    you feel bad about it.
    you feel bad personally,
    but you feel bad for your daughter
    because it was her pet,
    and she loved it so.
    she used to croon to it
    and let it sleep in her bed.
    you write a poem about it.
    you call it a poem for your daughter,
    about the dog getting run over by a van
    and how you looked after it,
    took it out into the woods
    and buried it deep, deep,
    and that poem turns out so good
    you're almost glad the little dog
    was run over, or else you'd never
    have written that good poem.
    then you sit down to write
    a poem about writing a poem
    about the death of that dog,
    but while you're writing you
    hear a woman scream
    your name, your first name,
    both syllables,
    and your heart stops.
    after a minute, you continue writing.
    she screams again.
    you wonder how long this can go on.

  • אודי שרבני  On אוקטובר 2, 2008 at 2:25 pm

    נכון איתי,
    גם לי זה הזכיר אחרי שכתבתי את השיר הזה.
    אני קראתי אותו ממזמן והוא כנראה זמזמם לי בתת מודע של המח
    אבל, חשבתי על זה מיד אחרי שכתבתי, ובדקתי את עצמי, ואחרי זה ראיתי שזה בסדר מה שעשיתי כי מלבד הכותרת, ההקשר האדם-כלב-קבירה
    אין פה חפיפה
    (זה אומנם הרבה ואפשר לבקר אותי ב"הי, זה לא מספיק? זה המון!" אבל מה, לא נכתוב על אהבה? על פלאפונים? על כוס קפה? ובקיצור, אי אפשר לכתוב על קבירתו של כלב? )
    סתם מחשבות שהיו לי, בלי קשר להקפצות

    השיר של קארבר הוא שיר מטא; שיר על כתיבת שיר. איך הוא מרוויח מזה, איך החשיבה היא מהר אל הדף נריק שמיד יתמלא, וה"הרווחה" שבמות הכלב, האגואיסטיות.

    השיר שלי לא עוסק בזה, הוא באנאלוגיה שבין ראיה כלבית לראיה ילדותית
    שחור לבן, לבין
    קר לי-חם לי
    טעים לי-מר לי
    צעצוע טוב-מיצינו את הצעצוע

    וכו'.
    תודה
    שונה

  • איתי  On אוקטובר 2, 2008 at 6:28 pm

    אשזה הזכיר לי אסוציאטיבית בלבד, כמו שלך זה הזכיר אסוציאטיבית.

    לא ניסיתי לרמז על העתקה או שאילה של רעיון, ממש לא 🙂

  • אודי שרבני  On אוקטובר 2, 2008 at 7:04 pm

    לא, לא חשבתי שניסית, גם לא הרגשתי שהעתקתי.
    פשוט שיתפתי אותך בתהליך של לפני ואחרי.

    ככה זה בעברית, אין כפתור קאפס לוק או יותר נכון, הכל נראה קאפס לוק ואותיות של האשמות…
    נניח לגבי מה שכתבתי מקודם.

    זה סתם היה דברים שחשבתי עלים אחרי כתיבה

להשאיר תגובה

