צחי בחוץ לארץ (ספוקן וורד, אודיו)

טוב, המשך ללהיט הגדול "צחי" מה שהביא את הבסיס לקטע הבא: 

צחי בחוץ לארץ.

אולי בהמשך יהיה "צחי בים", "צחי בלשכת העבודה" וכל מה שקופיקו לא הצליח.

הנה.

צחי בחוץ לארץ/ מילים מוזיקה והקראה- אודי שרבני

פשששש
פשששש
תראה  את זאת
איזה רעה
רעה
פששששש
בארץ לא יכולה ללכת מטר
מטר לא יכולה ללכת
בגלל ארסים
כמוך, אני?
אני נראה איטלקי מותק
יובנטוס
יובנטוס
אינטר מילאנו
איטלקי אני
בראסמי, מה שונה?
נוהגים אותו דבר
אנחנו
והם אוהבות את זה
ככה
כמה שתהיה יותר חוצפן-
ככה תביא אותם
למה זה חסר להם פה בחו"ל-
חוצפה
תהיה ערבי איתם
ערבי תהיה
כמה שיותר ערבי-
יותר טוב איתם
למה זה חסר להם פה-
חוצפה
 
כפרה עליה
בוא נתערב מביא אותה
בוא נתערב מעמיס אותה
פי כססס
לא הייתי צריך לדפוק ביד
לפני היציאה
למה אני לא משדר רעב ככה
רעב אני לא משדר
פשששש
פשששש
סקיוז מי
וואט דה טיים נאו
וואט דה טיים נאו?
מיי ווץ?
נו וורקינג בייבי
נו וורקינג
הלכה הכלבה
חכה תראה תחזור
חכה תראה שהיא תחזור
ואז מביא אותה
טעות היה לדפוק ביד
לפני היציאה
טעות
לא משדר רעב ככה
 
 
פשששש
פשששש
איזה דברים יש פה
וואלאק בארץ לא היו יכולות ללכת
מטר
מטר לא היו יכולות ללכת
בגלל ארסים
כמוך
תראה את ההיא שם
פששששש
תראה את ההיא שם
פששששש
איך, וואלאק אני לא מבין
איך, וואלאק אני לא מבין
זרים של מכבי בכדורסל איך הם אומרים
שהבחורות בארץ-
הכי יפות
מתלהבים לי ממג"בניקיות
ממג"בניות הם מתלהבים לי
פאוזה
פאוזה
פאוזה
בטח, בטח שמעון מזרחי
משלם להם
לשחקני חיזוק
שיגידו שבארץ הכי יפות
גדול
בייבי, יו נואו שמעון מזרחי?
הרגת אותי עכשיו
לך תביא לנו וודקה תפוזים
אבל בלי קרח
נו אייס תגיד לו
למה זה תופס מקום בכוס
רגע
חכה חכה
אל דבר
אל דבר עכשיו אומר לך
אני עושה כאילו אני מצביע על התמונה
אבל אלה מאחורי
אומר לך סתם מצביע על התמונה
מה אתה מסתובב?
בקיצור
מאחורי-
ישראליות
איך אתה קולט אותם מרחוק
איך פתחת עין אתה
מה עכשיו
הגיעו לנו ישמעליות עכשיו
הורסות הכל, אלה
פחחחחח
פחחחחח
תראה, תראה איך הם משחקות אותה
כולה חזרו מהודו
לכי תקלחי
ויאללה לאוניברסיטה
למה אבא אמר
מקבלות פה הפוכה לפנים
מקבלות פה
תופסות מעצמם
כאילו מי ישמע
כאילו מי ישמע
אבל עכשיו
עכשיו יורד להם האוויר
ישמעליות
 
מי זה עכשיו מחסום
שניה
הלו
הא אחי!
הא אחי!
איך אתה לא פה
איך אתה לא פה
עם צחי אני פה
שיכור תחת הוא
בחורות-
אתה לא מבין
אתה לא מבין
כסיות שתה לא מבין
בלי לישים
בלי באלה בית
יוצאות לבד
עם בטחון
למה יש להם בטחון
לא כמו אצלכם
רגע
מה יצא בית"ר
מה יצא בית"ר
הלו?
התנתקה לו
פי כסססס
פי כסססס
מה השעה בארץ
7
6
5
4
3
תוריד אצבע
לא ככה סופרים
תמיד תוריד אצבע בסוף
התנתקה לו
טעות היה לדפוק ביד
לא משדר רעב
רעב לא משדר
 
פששששש
פששששש
טוב אחי
אני הולך על ההיא
ההיא שעומדת עם ההומו
מה איך אני יודע?
יש לו עגיל בצד ימין
זה חוק שלהם-
עגיל בצד ימין
שיוכלו לזהות
הולך עליה אני
מה מה עם סימי?
פאוזה
פאוזה
פאוזה
מה אתה רוצה
מחוץ למים הטריטוריאלים
אנחנו
זה לא בגידה
טוב, תספור שלוש ואני מעמיס את ההיא
ספור
וואן
טו
שרי.

*לקטעי אודיו קודמים לחצו כאן

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יואב  On ספטמבר 11, 2008 at 12:06 pm

    הפשששש ממכר (זאת אומרת, נגמר ושמעתי עוד פעם).

  • מירי  On ספטמבר 11, 2008 at 6:52 pm

    גדול
    הפער בין הפששששששש לפחחחחחחחחחח

  • אודי שרבני  On ספטמבר 12, 2008 at 7:53 pm

    תודה יואב
    צחי באולימפיאדה זה רעיון טוב. קודם נשים אותו בחוף הים. אותם זאת אומרת

    מירי
    שמח ששמת לב לזה
    ולא לשכוח את ה
    פי כססס
    שהוא שלב ביניים כמעט

    מה שנרא, רק הישראלים (כמעט) נותנים מחמאה עם פששש ומה זה בעצם. פתאום עלה לי שאנחנו עושים סאונד של השתנה עם מחמאה. ובקיצור מחמאה מושתנת. ובקיצור צרות עין

    לגבי הסיום התלבטתי בין
    טרי
    ל-
    שרי
    ובחרתי באחרון.
    TH
    אין לנו, זה מה יש.

    מה שכן, אם נלך הלאה (ואני כן לוקח ברצינות את עצמי ואת צחי) אז צחי, הקטע הראשון והקודם , יש שם את האסכולה הראשונה, זאת אומרת, שחק משחק: אל תתייחס כדי להשיג
    וצחי בחוץ לארץ זה אחרת: תהיה חוצפן, רק ככה זה הולך פה

    ואנחנו, אני, הם, אתם- כמה שיחות שמענו, שמעתי, שמתעם בסגנון? יותר מהמון.

  • בוטסי  On ספטמבר 16, 2008 at 3:21 am

    חשבתי שהס' המפורסמת שלך חיסלה אותי ביובנטוס אבל אחרי זה בא הפי כססססס לעשות וידוי..

    סחטיין גם על ההגהה של ביתר בלי הי' כמעט יציע שלם עלה עליי שאני צהוב בגלל זה.

    בסוף תעשה מצחי פיילוט לערוץ ביפ, אתה בטח לא יודע מה זה.

    מאוד אהבתי את הצליל של ווינדוס באמצע

  • אודי שרבני  On ספטמבר 16, 2008 at 10:55 am

    אני לא יודע מה זה

  • מייק  On ספטמבר 2, 2009 at 4:16 pm

    גדול! שיר הערסים האולטמטיבי שהם בחו"ל!

  • נימרוד  On פברואר 10, 2010 at 8:03 pm

    אודי אני ממש אוהב את זה!
    יש מצב שאפילו יותר מצחי הראשון. אבל אולי זה כי בדיוק חזרתי מחו"ל בעצמי.
    נראה לי שצחי בים יהיה ממש טוב, אני מת לשמוע.. ואני גם מפיץ את הבשורה.. אז זה לא רשום פה אבל יש לך מחמאות גם מידידה קרובה ששמעה את זה.

כתיבת תגובה

