לויאליות (ספוקן וורד, אודיו)


לויאליות/ מילים מוזיקה והקראה- אודי שרבני

באיזה שהוא
שלב
איבדתי את זה שהתחיל לדבר איתנו
יצאתי איתה לסיגריה
והוא התחיל לדבר איתנו-
בהתחלה הייתי שם
אחרי זה הוודקה טוניק
שלי
התחילה לחייך
ואחרי זה לצחוק
ראיתי איך זה מתחיל לי
בצדדים של הפה
אחרי זה הפה נפתח
ובסוף
חשפתי לו מרווחי שיניים
ואני
יש לי מרווחי שיניים-
אני תוקע שם סיגריות
אם אני רוצה
בסוף איבדתי אותו
לגמרי
אבל הוא המשיך לדבר
כי הוא היה שיכור
ממני
הוא לבש חליפה
הוא חזר מאיזו חתונה
עם עוד כמה חברים
שלו
שחזרו מחתונה
לאחד מהם התייבש הפרח
על הדש
יכולת לראות כמה
שעות
הם כבר היו אחרי החתונה
לפי הפרח שעל
הדש.
 
הוא המשיך לדבר
הסתכלתי בינתיים
על השלישיה שממולי
אחד הצחיק
שתיים
והם שיחקו עם הניחריים
הוא מכוער
ורק בגלל מה שנתן להן
הן ישבו איתו-
קוק טיזריות
זין טיזריות.
 
אני בחיים לא ניסיתי את זה
קוקאין
למרות שתמיד חושבים שאני סוחר
תמיד
באים אלי ואומרים לי-
יש לך משהו?
אני אומר-
מה
הם אומרים-
אתה יודע
אני אומר-
לא, אני לא יודע
הם אומרים-
נו, אתה יודע למה אני מתכוון
אני אומר-
אני שוטר, לך מפה ילד
והם הולכים
כי סוחרים ושוטרים
במסווה
זה אותו פרצוף
ולי יש רק פרצוף
אחד.
 
אני בחיים לא ניסיתי את זה
קוקאין
כי שמרתי אמונים למי שצריך
לשמור אמונים
הייתי ילד
ואחי שם את אריק קלפטון
בהופעה חיה
ביפן
ואלפי יפנים צעקו שם בפזמון
קוקאין
ושאלתי את אחי מה הם צועקים
והוא הסביר לי
קוקאין.
 
השלישיה שממול המשיכו לשחק בניחריים
זה שהיה בינהן היה מכוער
אבל הצחיק אותן
השמאלית והימנית-
יכולת לראות שהן התאימו בגדים
ביחד
בטלפון לפני היציאה
והמכוער שבאמצע המשיך להצחיק אותן
רק בגלל מה שנתן להן
והן שם
רק בגלל מה שנתן להן.
 
באיזה שהוא
שלב
זאת שהייתה איתי
וגם זה שהתחיל לדבר איתנו
איבדו אותי
הוא המשיך לדבר וזה היה
מצחיק
לא הבנתי על מה הוא מדבר
צחקתי במקומות הנכונים
שהוא רצה להצחיק
בהם
אבל גם באלה
שלא
הוא אמר איך קוראים לו
אמרתי איך קוראים לי
היא אמרה איך קוראים לה
ואז הוא הוסיף שאנחנו אנשים נהדרים
לעזאזל
הוא לא מכיר אותי
והוא אומר שאני איש נהדר
אני שיכור וגם הוא
אבל אני אזכור איך קוראים
לו
גם מחר
ואני אזהה אותו
גם מחר
אבל הוא
לא
וזה הרגיז אותי וראיתי
איך זה מתחיל לי
בצדדים של הפה
אחרי זה הפה נסגר
ובסוף
יוצא לי מהאישונים שלי
ואני
יש לי אישונים חומים-
אני מתחמם
אם אני רוצה
והוא המשיך לדבר
ולדבר
וזאת שהייתה איתי
הסתכלה עלי
ושאלה אם אני בסדר
אמרתי לה שכן
כי מה היא תבין עכשיו
על הכלום הזה
שמתחילים לדבר איתי
וממשיכים
ומספרים לי את כל
הסודות שלהם
ומחר תהיה חליפה אחרת-
של יום עבודה
והנהון ראש-
והיה נהדר אתמול
אבל הוא לא יזכור
ועל זה
רציתי לקלל אותו
בלב
מרב שלא הכל
מקודש
רציתי להגיד לו
מניאק
אבל לא אמרתי
כי למה לבזבז את זה עכשיו
כי עד גיל מסויים
לא אמרתי את זה
מניאק
כי שמרתי אמונים למי שצריך
לשמור אמונים
הייתי ילד
וחזרתי מהשכונה ושאלתי את אחי
מה זה מניאק
והוא אמר לי שזאת מילה
של פושעים
ואת כל הקללות בעולם
אמרתי
חוץ מקללה אחת
מניאק
כי שמרתי אמונים למי שצריך
לשמור אמונים.
 
בסוף הוא הלך
דווקא בחור טוב
אבל אני לא יכול להסביר
עכשיו
לך תסביר לו
עכשיו
ולזאת שהייתה
איתי
למרות שהיא ראתה
ואמרה לי
שבשנייה אחת
כביתי
אבל לך תסביר עכשיו
ואני אחד שיודע
להכבות.
 
אחרי זה
אצלה בבית על השטיח
הפרוותי
היא כל כך התלהבה
משיער החזה
שלי
שהיא לא הפסיקה לגעת בו
יכולת לראות שהיא לא
נגעה בכזה חזה
אף פעם
יכולת לראות את זה. 
 
 
 
* להאזנה לקטעים קודמים לחצו כאן
 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • סנדי ש  On ספטמבר 4, 2008 at 6:41 pm

    יפה

    מלא

  • אסתי  On ספטמבר 4, 2008 at 7:09 pm

    לא סובלת את התגובות האלו של איזה יופי! וכמה מקסים!
    אבל פעם בכמה זמן, אני מגיע לפוסט כזה שהתגובה הראשונה שלי היא "איזה מקסים"

    אז מה לעשות? בכל זאת רציתי להגיד שהייתי כאן והיה מקסים.

    מקסים.

  • sefer  On ספטמבר 4, 2008 at 8:26 pm

    הזמן עושה לך רק טוב…הזמן עושה אותך טובץ ממש נהנתי צריך למצא דרך שגם אחרים יהנו….
    כל הכבוד

  • חן  On ספטמבר 4, 2008 at 10:39 pm

    אוי איזה מילים. וגם המוזיקה והקולות ברקע. ההקראה עדיין גורעת משהו מהראשונים.

  • דבורית  On ספטמבר 5, 2008 at 7:10 am

    מצטרפת. גם אני בחיים לא כתבתי "יפה","מקסים"
    ובכלל, אני לא אוהבת שירים, אבל כן, הצלחת

  • זאב  On ספטמבר 5, 2008 at 3:51 pm

    אהבתי מאוד יש שיפור מפעם לפעם ביכולות המוזיקלים שלך ושליטה בתוכנה.
    היה ממש יפה הכניסה של הגיטרה עם השיר "קוקאין" של קלפטון
    יאללה תחזור הביתה

  • אודי שרבני  On ספטמבר 5, 2008 at 7:20 pm

    תודה לכולם,
    אסתי, אגב
    אין לי בעיה עם
    "יפה"
    אולי עם "יפה!!", וכו'

    כשאני רואה משהו שמוצא חן בעיני אני נותן את היפה שלי למרות שאני יודע שזה רחוב סתום עם אין מוצא, אבל עדיין. אם זה שם, זה שם, והמקסים והיפה לא צריך להיות נרדף בגלל שימוש יתר אצל אחרים, יעני, בלוגים של מאמאם! וכו'
    שמח שאהבת

    ספר,
    נו, אז תפיץ
    סנדי,
    רבה תודה
    חן,
    תודה רבה. נמקי אולי

    דבורית,
    תודה רבה.
    למה לא אוהבת שירים? הנה, אהבת. ואולי יש עוד שמסתובבים שם
    זאב,
    אני עושה פן לתלתלים. כל יום. ולא נכנס לים

  • א  On ספטמבר 6, 2008 at 5:40 pm

    אוהב'תך

    (ומעריך אותך, ותודה)

  • אודי שרבני  On ספטמבר 7, 2008 at 10:03 am

    תודה לך

    לא יודע מי זה, האתה

  • חן  On ספטמבר 9, 2008 at 6:02 pm

    נראה לי שזה אמור להישמע הרבה יותר נינוח (סמוזי באנגלית?)
    ממה שזה יוצא בקריאה שלך

Trackbacks

להשאיר תגובה

