מפתקאות כיס של מנוי עיתון הארץ

מפתקאות כיס של מנוי עיתון הארץ
אני מבטל את המנוי!

("תחזיקו אותי, באמאשלכם, תחזיקו אותי")

באמת שאני לא מבין. למה. זה (אמור להיות) מעניין. אותי. אותכם. כשמישהו מבטל מנוי. של.עיתון. הארץ?
למה לא שמעתי, נניח, אני מבטל את המינוי בידיעות, כהודעה לאומה. או מעריב. או פילוני. או אצבעוני.

אני לא שואל שאלה, ואני לא שואל שאלה רטורית. ואני לא ציני בשאלה (רק בגישה אולי) ואני לא שואל לגבי הסימבוליות, לגבי האמירה, אני לא אומר פה כלום על העיתון. אני לא מנוי שלו. לא מתפלץ ממינויים. לא לא מתפלץ ממנויים. לא נוקט ברומנטיזציה. לא מבטל מנוי. לא עושה מנוי. לא מדבר על מה שעיתון הארץ מסמל, סימל, יסמל וכו'. סתם שאלה פשוטה, למה מישהו מצהיר, ועוד בתקשורת, שהוא מבטל מינוי של עיתון? ככה, סתם, בפשטות, בפשט של המשפט. בשטוח. אני נשאר בדבר הפשוט; למה? ולמה זה אמור לעניין אותי.

אם כך, אני אמור לדעת מתי משה מחרבן, דני אוכל נודלס ומצא שערה ומחזיר את המנה, רוני מגדל שפם, שימרית עשתה רגליים, והמוזר של הרחוב התחיל לדבר עם מישהו מלבד עצמו.

נתקדם?

מפתקאות כיס של מנוי עיתון הארץ מתקדם
אני פוסח על דף ד'4 ממחר

מפתקאות כיס של מנקה חלונות בעל אמירה
פעם העיתון היה מנקה יותר טוב

מפתקאות כיס של מנקה חלונות שמרואיין לכתבת יומן שישי שבסופה יש אנאלוגיה
פעם העיתון היה מנקה יותר טוב

מפתקאות כיס של מאמן כדורגל וותיק שעדיין אומר בן טיבוגה במקום בן זונה
כתבות? עוטפים איתם דגים אחרי זה

מפתקאות כיס של בעל טור מאוייר בגלובס
אני פחות אפור מהאיור

*לעוד פתקאות כיס לחצו כאן

*שמעתי ש"צחי" רץ במייל, מה שנקרא. אז הנה, לחצו כאן מי שפספס.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On יולי 15, 2008 at 7:55 am

    אמרה זו שהכריזה פעמיים על הפסקת המנוי על הארץ

    ובכל זאת בהתייחסות לדבריך אני חושבת שהארץ סימן לאורך שנים יושרה עיתונאית ודוגמא לעיתונות במיטבה.
    היתה איזו תחושה למנוייו שהם שייכים לאיזה מועדון שהכניסה אליו מחייבת יושר פנימי גם של הנכנס (כלומר המנוי). מניחה שתחושת העלבון על כך שהמועדון הזה שינה את פניו ולפתע פתאום אתה מגלה שאתה נמצא במקום אליו מעולם לא רצית להגיע – זה מה שמניב את ההודעות האלו של "אני עוזב".
    זה וגם איזה נסיון נואל לעצור את השינוי שהוא כל כך נורא בעיני המנוי.

    ברור שמעריב וידיעות אינם מועדונים כאלו. הם לא מועדונים בכלל ולכן שם לא תמצא את ההצהרות "אני עוזב" וכו'.

  • יואב  On יולי 15, 2008 at 12:40 pm

    שאומרים מהגרים בינם לבין עצמם: ביטלתי את המנוי לה-ארץ.

  • אורי  On יולי 15, 2008 at 8:29 pm

    באמת מעולה.

  • אורי  On יולי 15, 2008 at 8:34 pm

    תכלס, אתה המצאת את פייסבוק עם כל הפתקאות כיס האלה.

  • אודי שרבני  On יולי 16, 2008 at 4:49 am

    אסתי
    but…and
    תּוֹדָה

    יואב
    🙂

    uri,
    you poke me now? let me get it…
    תּוֹדָה

  • אילון  On יולי 17, 2008 at 12:54 am

    והטקטיקה של הבחור משירות הלקוחות היתה לעשות לי ריגשי

  • חן  On יולי 20, 2008 at 5:19 pm

    אפשר להבין מישהו שמקונן על שינויים כמו – מוסף התרבות שמתכווץ לשני עמודים מול מוסף כלכלה שמתעבה משבוע לשבוע וכמומדור גלריה שפעם היו בו מאמרים בתחומי תרבות ואמנות, והיום יש בו כמעט אך ורק קטעים שיווקיים בענייני סגנון חיים

להשאיר תגובה

