זה השקט שלי

זה השקט שלי
זה השיר השקט שלי
עכשיו אני סוגר את צד א'
של התקליט
איתו
עם השיר השקט
עם השקט שלי.
 
 
בסוף יציאה
טובה, יש לומר
אחרי כל ההצחקות
היא משילה סנדליה
מתרווחת.
ביד שמאל הוא מחזיק סיגריה
יד ימין-
הגה
היא מניחה כפות רגליים חשופות
על הדש בורד;
יודעת להעביר מהלכים בזמן
זה סימן לשיגרה.
בדרך כלל
היא לא אוהבת את המוזיקה שהוא שם
כל הזמן רק
בום
בום
בום
אבל אוהבת רק אחד
את השקט שלי
שים את השקט שלו
נו, את השיר השקט הזה שלו
כן, זה.
היא אוהבת את השקט שלי
אני דש בורד.
 
זה השקט שלי
אוי יה
זה השקט שלי
זה השיר השקט שלי
זה הפזמון של
השקט שלי.
 
זה השקט שלי
פריטה אקוסטית
בניה איטית
ועכשיו אני נכנס
ושר בשקט
את השקט שלי.
עכשיו פריטה חשמלית
אני מרים קצת את הקול
אבל בשקט
ועכשיו אני יוצא לסולו
מרגש
בשיר השקט שלי
סולו של הדלקת נר
סולו של שיעור גיטרה ראשון
של מורה שקונה תלמידים
ומנגן את השקט שלי
בשבילם
בשביל לשריין שבועות קדימה
לוחץ על הפדל בזמן וכל זה
ובלב אומר
זה חרא של סולו אבל הנוער של היום
אוהב את השקט הזה שלו.
הוא מנגן את השקט שלי.
 
 
זה השקט שלי
אוי יה
זה השקט שלי
זה השיר השקט שלי
זה הפזמון של
השקט שלי.
 
זה השקט שלי
הוא סוגר צד א'
זה השקט שלי שכוון להיות סינגל שלישי
אבל קודם לשני
אחרי סקר דעת קהל
כדי להראות שאני רגיש
ולא רק
בום
בום
בום
הורים מאחורי קירות מתחננים
שהילד בצד השני של הקיר
יגיע כבר לשקט שלי
ויפסיק לשרוף חתולים
אי אפשר כל היום רק
בום
בום
בום
בכל זאת-
גם לנו בתקופתנו היו שירים של צעירים
אבל לא כאלה רועשים.
 
זה השקט שלי
זה השקט
עכשיו נרות
עכשיו מצתים
עכשיו פלאפונים דולקים
עכשיו ילד נשען לאחור בחדרו
מפהק עם יד לאחור ומכין
קרקע מאחורי ילדה
לנשיקה ראשונה
בשקט שלי
בשיר השקט שלי.
 
זה השקט שלי
אוי יה
זה השקט שלי
זה השיר השקט שלי
זה הפזמון של
השקט שלי.
 
 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • סנדי ש  On יוני 23, 2008 at 7:30 pm

    יפה (-:

    מחכה לגירסת האודי-יו

  • ריקי כ  On יוני 23, 2008 at 9:15 pm

    ויפה. אוהבת את זה.

  • חן  On יוני 23, 2008 at 9:19 pm

    כן
    ממש יפה
    ואגב התגובה של סנדי ש,
    האודי-יו בדכ מוציאים משירים יותר מרירות, מפילים אסימונים מהר מידי בעיניי

    אם נשווה את הבלוג לאריך נגן, אז אפשר לומר –
    זה האודיו התורן של הבלוג שלך

  • סנדי ש  On יוני 23, 2008 at 10:19 pm

    לגבי האסימונים הנופלים של גירסת האודי-יו, הייתי אומרת שזה משנה אם קודם קראת את השיר בגירסה הכתובה (עיוני-יו) או קודם ניתקלת באודי-יו.
    האפקט אחר. כמו לראות סרט ורק אח"כ לקרוא את הספר או להפך. זה אף פעם לא אותו דבר.

    בכל מקרה, מה מחלקים היום לילדות קטנות ואומרים להן תתקשרי כשתהיי גדולה?

  • חן  On יוני 23, 2008 at 10:29 pm

    כן
    זו תקופה בה אסימונים נהיו עדינים מידי בשביל לחלק אותם
    אפילו לילדות
    קטנות
    .
    היום לוקחים להן את הנייד ומתקשרים לנייד האישי
    ואז אומרים להן – זהו, עכשיו יש לי את המספר שלך כדי להתקשר אלייך עוד יומיים.

  • סנדי ש  On יוני 23, 2008 at 11:32 pm

    אבל.

    אבל..

    לא נותנים טלפונים במועדנים..

  • שטיקר  On יוני 24, 2008 at 12:25 pm

    אז הם עושים את זה בחנות ספרים

  • אודי שרבני  On יוני 24, 2008 at 6:39 pm

    דיון שכזה רק כיף לקרוא מהצד ולא להתערב
    תודה

  • חיליק  On יוני 26, 2008 at 11:14 am

    יפה!
    אבל המעריצים האמיתיים שלך שונאים את השקט, הוא מסמל את ההתמסחרות שלך. הם בזים לאלה שמכירים/אוהבים רק את השקט. הם בכלל מעדיפים את הראשון שלך, לפני שפרצת
    ובלי קשר (כמי שזוכר לך כמה קטעים מצוינים מתקופת המונדיאל) מה עם איזו רשימה על היורו המופלא שאנחנו עדים לו?

  • אודי שרבני  On יוני 26, 2008 at 5:09 pm

    תודה חיליק

    אין לי כלום על היורו
    אני בארץ שהיורו לא מעניין אותה, ולא משתתפים בו. באמת

    ראיתי רק מקבצי גולים

  • אודי שרבני  On יוני 26, 2008 at 5:11 pm

    אגב חיליק

    הנה בהקשר למה שכתבת
    http://www.notes.co.il/sharabani/40161.asp
    מעין השלמה

  • חיליק  On יוני 28, 2008 at 12:30 pm

    אני זוכר את זה, אפשר להגיד שהתגובה שלי היתה סוג של רפרנס לקטע הזה.
    היורו נהדר, פיצוי הולם על המונדיאל המשמים ועל היורו שקדם לו
    (בלי קשר שאלתי אתמול מישהי שאני מעריך את דעתה איך היא היתה מגיבה אם בחור היה ניגש אליה ואומר "נראה לי אני אתחיל איתך עוד רבע שעה" והולך. היא אמרה שלפני כמה שנים זה אולי היה עובד, אבל היום היא למדה שבחורים כאלה הם בד"כ צרות)

  • אודי שרבני  On יוני 28, 2008 at 1:50 pm

    אני מכיר את המשפט הזה מאיפשהו…

  • אודי שרבני  On יוני 28, 2008 at 6:36 pm

    נו, ולא הלך?

  • חיליק  On יוני 28, 2008 at 7:12 pm

    ר' למעלה
    אני עצמי לא ניסיתי, משפט שדורש איזה סוג של בטחון עצמי אינהרנטי שלי אין

להשאיר תגובה

