זה לא עושה לי טוב (ספוקן וורד, אודיו)

 

אין כמוך, הוא אמר שהדלקתי לו
את הסיגריה.  
בדרך כלל אני מוכן עם מצית ביד
למקרה שבחורה (עכשיו זה באיזור העישון)
תתחב לעצמה אחת
תתחב לעצמה אחת לתוך
השפתיים
תרטיב את הפילטר עם
השפתון האדום
תשאיר סימן
תסגור על זה
בכל מקרה,
אני עם מצית מוכן
זאת אומרת,
אני לא מתהלך איתו לעזאזל
אבל הוא שם-  
מופרד בכיס האחורי
מכל תנועות חיפוש האש,
תנועות חיפוש שאם תריץ אותם
פעם אחר פעם
בריפיט
בריפיט
בריפיט
ינתי פרזי
ינתי פרזי
בריפיז
בריפיט
הם יהיו כמו מתופף יחיד
של מיומנה
בהופעה פרטית
או לכל הפחות- 
תנועות הצלבה של אחרי גול.
ג'יזסקרייסט
אנשים צולבים עצמם לדעת בזמן חיפוש האש
בכיסי החולצה
בכל מקרה,
לא הייתה לו מצית אז
הדלקתי לו
אם הייתה לו
 אז לא הייתי מדליק לו
אבל הוא נראה אבוד
אני שונא מחוות הדלקה
זה לא משנה למי-
גם כשאני מדליק לבחורה
שולף לה אותו
מקצר שרוול
מסובב את הגלגל
מאיר לה את הפנים
בכל מקרה,
גם אז
אני משתדל להראות חסר סבלנות
כי אני שונא מדליקי אש
בכל מקרה,
שלפתי את המצית
 והדלקתי לו את הסיגריה
והנהנתי עם הראש לפני שיגיד תודה
בשביל לגמור עם זה.
 
אין כמוך, הוא אמר שהדלקתי לו
את הסיגריה
סליחה?
אין כמוך, תודה
מה זאת אומרת?
מה זאת אומרת מה?
אמרת אין כמוך
כן, תודה על האש
כן, אבל אנחנו מכירים?
לא, לא נראה לי
אז איך לעזאזל
(שמעו, הוא היה בבהלה)
איך לעזאזל אתה יודע שאין כמוני?
מה זאת אומרת?
תראה, הייתה לך סיגריה בלי אש, כן?  
נכון
ואז הדלקתי לך
כן, עד עכשיו הכל נכון
ואז אמרת אין כמוך  
כן
אז איך אתה יודע, אנחנו הרי לא מכירים
את זה כבר סגרנו
נכון, זה רק צורת ביטוי ש-
אני מניח שאתה מכיר אנשים אחרים מלבדי
כן, כולם מכירים עוד אנשים
את זה בוא נשאיר לפעם אחרת, אני מתכוון
 אתה מכיר אנשים אחרים
זאת אומרת, אתה יכול להשוות אותי אליהם
אם היית מכיר אותי,  
אולי אז היית אומר
אין כמוך
תראה, הוא ניסה לומר משהו
אבל אתה אפילו לא מכיר אותי בפני עצמי
אה, אני צריך ללכת, הוא אמר
אני מבקש ממך, שלא תגיד אין כמוך
שלא תגיד לי שאין כמוני
אני מבקש ממך
זה לא עושה לי טוב
זה לא טוב לאחד כמוני.
 

*לקטע האודיו הקודם לחצו כאן

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • א.ב.  On מאי 10, 2008 at 12:45 pm

    אתה לא יכול פשוט לתת אש להנהן ולסתום ת'פה?

  • גרי אפשטיין  On מאי 10, 2008 at 1:25 pm

    זה כמו הצילומים של החיילים, תמונות מוות כאלה
    אתה לא רוצה להצטלם

    יפה יפה אבל
    היית צריך לתת ליוסי בנאי להקריא
    לאט יותר

  • בנגו  On מאי 10, 2008 at 3:03 pm

    יפה אהבתי
    אין כמוך בעולם

  • שרון ג  On מאי 10, 2008 at 4:38 pm

    אבל נדמה לי שכותבים "לתחוב" ולא "לטחוב

    והסאונד, של המצית, מדליק

    מי שלא מעשן (ואני לא) לא יכול להבין את העניין הזה של לבקש אש באמצע הרחוב

  • חייש  On מאי 10, 2008 at 5:27 pm

    ואולי בפעם הבאה תוריד איזו תוכנת תופים אלקטרוניים ותסדר לך ברקע איזה לופ לואו-פיי הולם יותר.

  • אסתי  On מאי 10, 2008 at 9:31 pm

    (-: חוץ מהטית שנתחבה לה במקום הלא נכון

  • אודי שרבני  On מאי 11, 2008 at 5:58 am

    אוקיי תודה לכולם
    אנסה לעשות עוד כמה כאלה,

    אסתי ושרון, תודה
    סידרתי את הט/ת

    חייש,
    טוב לראות אותך שוב. אני לאט לאט מנסה לראות איזו תוכנות מוזיקה יתאימו לי
    יש לך המלצות? אשמח
    בנגו,
    תודה

    גרי,
    וואלה יש משהו, הבנתי אותך. אפילו יותר "ממשהו"
    א.ב,
    זוהי גם אפשרות

  • בסיסט מופנם  On מאי 12, 2008 at 1:45 am

    טקסט גזעי. חוצמזה, מופרד בכיס האחורי, זו הדרך ושלא יגידו לך אחרת. או בכיס החולצה המכופתרת המתנפנת ברוח, זה יעבוד לך שם בחופים עם חפיסת סופט.

  • 109  On מאי 15, 2008 at 9:19 pm

    🙂

להשאיר תגובה

