ומוריסי הזה מיילל לי ברקע

מוריסי מיילל לי ברקע
על איזה די ג'יי
והדי ג'יי
והדי ג'יי
והדי ג'יי
והדי ג'יי
אני תוהה לעצמי
גם
ומתי
יתלו את הדי ג'יי
הזה
ששם את השיר הזה
עם הדי ג'יי
והדי ג'יי
והדי ג'יי
והדי ג'יי
שיגיד כבר מה הוא רוצה להגיד
על הדי ג'יי
ושיפסיק לתפוס לי את האוזן
את האוזן
(את האוזן)
את ה-או-זן.
 
אף פעם לא אהבתי אותם
את הסמיתס
חוץ מהשיר הזה;
כמה קרוב זה עכשיו.
ובכן עכשיו אני פה
במועדון הזה
ואת לא קרוב
זה עכשיו.
זה מאוד פשוט, איך שהוא
מעביר את זה שם
בנשימה אחת
כמו להכין חביתה;
יש איזה מועדון אם תרצה ללכת
(גש למכולת)
אתה יכול להכיר מישהו שממש יאהב אותך
(יש לך שם מה שאתה צריך)
אז אתה הולך ועומד לבדך
(אתה קונה ועומד בתור)
ועוזב לבדך
(לוקח את העודף)
והולך הביתה ובוכה
(מכין חביתה ואוכל)
ורוצה למות.
כמו כל אחד אחר.
 
אבל עכשיו
המוריסי הזה מיילל לי ברקע
משדר לי פאניקה
בשיר על פאניקה
עם קול כמו חיקוי רע
של אריק שרון
על איזה די ג'יי
על הדי ג'יי
על הדי גיי
(שייתלה הוא, והדי ג'יי)
ולא עוזב לי את האוזן
אני תוהה לעצמי;
כמה קרוב זה עכשיו
שאת לא
וכבר לא תהיי-
וזאת פה, שאני מסתכל עליה
עם התחת הזה
והרגליים האלה
וגומות החן
בגב התחתון הזה
במשך כל השיר הזה
עם הדי ג'יי הזה
במועדון הזה
שאני נמצא בו-
היא יכולה להשכיח לי
איזה עכשיו מסויים?
ובכן,
עכשיו כשאת לא פה
כמה קרוב זה
ה-עכשיו?
ובכן,
אתה, סתום את הפה שלך
אז סתמתי
ואז את הלכת.

 

 

*לעידכונים ורשימות חדשות מהאתר שלי לחצו כאן
 
 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גרי אפשטיין  On אפריל 28, 2008 at 4:02 pm

    יפה יפה
    מתי חוזרת?

  • חן  On אפריל 28, 2008 at 5:37 pm

    לאהוב את הסמיתס
    בדיוק אחד עמיר הכין עליהם פוסט יוטיוב יפה
    [בדהמרקר קפה
    כמו זה שעשית על האנימלס.
    הוא כותב איך בגיל 16 הם לא דיברו אליו, ושזה דווקא אחלה להתחיל באמת להקשיב להם בגיל 30.

  • ריקי כהן  On אפריל 28, 2008 at 8:23 pm

    ריקי

  • רונית  On אפריל 28, 2008 at 10:08 pm

    ולא ארבעה כפי שכתבת.
    זה משבש את כל הקצב!

  • מיכל  On אפריל 29, 2008 at 8:46 am

    יפה, תודה.

  • שרון רז  On אפריל 29, 2008 at 9:09 am

    מוריסי מיילל, מוריסי מצויין, הסמיתס היו טובים, אני כן אהבתי, לא את כל השירים, אבל הרבה, אבל מה שכן, המשפט- "עם התחת הזה" הכי תפס אותי…

  • חיליק  On אפריל 29, 2008 at 12:53 pm

    אודי – אהבתי. תמיד תהיתי לגבי הסתירה שנוצרת כשהדי.ג'יי שם את "פאניק". אולי זו אירוניה לגבי עצמו כדי.ג'יי, אולי הוא שם את עצמו מעל המילים, אולי הוא פשוט אוהב את השיר ולא חושב יותר מדי על ההשלכות (קצת מפותל זה היה, מקווה שהבנת את כוונתי).
    (אגב, הדי.ג'יי שעליו נכתב השיר הוא די.ג'יי ספציפי מאד ברדיו הבריטי, שבסיום הידיעה על התפוצצות הכור בצ'רנוביל שם שיר של וואהם! ועורר את חמתו של מוריסי)
    (אגב 2, אני מאד אוהב את הסמיתס. נסה את מוריסי המאוחר יותר, נדמה לי שהוא קצת פחות מיילל בשנים האחרונות. מכר אמר לי פעם שהוא שונא אותם, כי הם להקה שמזכירים כדי להכניס בחורה למיטה)

  • אודי שרבני  On אפריל 29, 2008 at 3:47 pm

    תודה לכולם

    גרי,
    אני אברר בקרוב.

    חן,
    כן, זה שיר שהיה לי בראש עם איזה חירטוש על דף ואז ראיתי שמוריסי מגיע ואת הרשימה של עמיר דבר שגרם לי להקליד את זה. לגבי המשך עם הלהקה, נראה. צריך באמת לבדוק את זה , אני מתכוון להבדל בגישה למוזיקה של פעם בתקופה שלך ולבוא אליה מאוחר.

    ריקי,
    תודה רבה. כיף

    רונית,
    נו, תאלתרי קצת

    מיכל,
    תודה גם לך

    שרון,
    הייתה שורה שהורדתי, משהו כמו "ג'וני מאר בסדר גמור, אבל זה פה לא מפסיק עם הדי ג'יי שלו",

    חיליק,
    תודה. לא ידעתי עם הקטע הצ'רנובילי הזה. מצחיק אפילו
    הבנתי את פיתולך ואהבת יותר את השלבים שעברת שם בין רגע, בין כל האפשרויות עד לשמיעת השיר עצמו. זה כמו בועת קומיקס

  • גרי אפשטיין  On אפריל 29, 2008 at 5:33 pm

    התכוונתי אליך, לא לבחורה…
    חיי הלילה הסוערים של תל אביב חסרים אותך
    על המשבצת ההיא במנטל שמו זרקור ואף אחד לא דורך שם
    🙂

  • עמיחי שלו  On אפריל 30, 2008 at 5:01 pm

    לא מוצא, תכוון אותי

  • אודי שרבני  On מאי 4, 2008 at 5:05 am

    היי עמיחי

    מה שדיברנו עליו נמצא פה

    http://www.notes.co.il/sharabani/32946.asp

כתיבת תגובה

