את יכולה לעשות את זה בשבילי?

את ישנה?
כמעט.
את עם עיניים פקוחות?
כן. עכשיו כן.
אני לא מרגיש טוב.
מה קרה?
אני לא יודע. אני לא מרגיש טוב.
היא הדליקה את מנורת הלילה ורכנה אליו.
מה יש לך? מה אתה מרגיש?
אני לא יודע. זה לוחץ.
איפה?
בכל הגוף. אני לא יודע להסביר.
אתה רוצה שאני אתקשר לרופא?
לא. זה לא זה.
מה זאת אומרת.
הוא לא ענה.
תענה לי.
אני לא מרגיש טוב.
אני מתקשרת לרופא.
לא.
איפה כואב לך.
אני לא יודע. אני רוצה לישון, אבל לא יכול.
היא בדקה את המצח שלו.
אין לך חום.
אני יודע. את פה?
כן, אני פה.
היא ליטפה לו את הראש. שמה ידה מאחורי עורפו.
אני רוצה שלא תלכי לישון.
אתה צריך להגיד לי מה איתך. היי, אתה שומע אותי?
כן.
אני רוצה שלא תלכי לישון.
אני פה לידך.
אני רוצה לישון אבל-
אבל מה? אתה מפחיד אותי. אני קמה להתקשר ל-
לא. זה לא זה.
אז מה זה, לעזאזל תענה לי.
אני רוצה שתסתכלי עלי.
אני מסתכלת. אני פה איתך.
אני מתכוון, אני רוצה שתסתכלי עלי עד שארדם. את פה? זאת אומרת, את תהיי פה? אני מפחד לאבד את הכל. אני מפחד להרדם. אני רוצה שתסתכלי עלי עד שארדם. את יכולה לעשות את זה? את יכולה לעשות את זה בשבילי?
 

 

 

 

*לעדכונים ורשימות חדשות מהאתר שלי לחצו כאן

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איילת  On פברואר 21, 2008 at 8:35 am

    ככה על הבוקר?

  • רוני  On פברואר 21, 2008 at 8:36 am

    מאוד אמיתי ויפה וטוב.

  • ימימה  On פברואר 21, 2008 at 8:59 am

    זה כל כך יפה.

  • סנדי ש  On פברואר 21, 2008 at 9:31 am

    יפה.
    באחד הספרים של הסופרת היפנית המופלאה בננה יושימוט, יש דמות שזאת העבודה שלה בחיים- לשכב ליד אנשים עד שהם ירדמו ואז להמשיך לשבת לידם, בלי להרדם בעצמה.
    חרדת הרדמות לבד

    מעורר רגשות אימהיים…

  • מישהי  On פברואר 21, 2008 at 10:14 am

    תגיד
    איך זה שלא הוצאת ספר? שאיזו הוצאה תקפוץ עליך?
    אני רצינית

    קצרים, שירה, רומן,
    משהו

  • מיכל  On פברואר 21, 2008 at 10:30 am

    יפה מאוד. מאוד.

  • סנדי ש  On פברואר 21, 2008 at 1:55 pm

    אתה תראה שיותר נשים יגיבו לך כאן…
    ואם להיות יותר ספציפית אז נשים -אימהות

  • גל  On פברואר 21, 2008 at 6:38 pm

    ריגשתני 🙂

  • אודי שרבני  On פברואר 22, 2008 at 10:36 am

    תודה לכולם.

  • עידית  On נובמבר 17, 2008 at 6:47 pm

    ויפה…..!!!

כתיבת תגובה

