אהבתי (יותר) את החומר המוקדם שלך

יבוא יום ואתם תשרקו לי בוז
תבואו אלי ותגידו
אהבתי יותר את החומר המוקדם שלך
וכל זה.
ואני לא אגיב
אני אחייך
(וכל זה)
יבואו אנשים, יאשימו אותי במשהו
כדי להרגיש בעלי דיעה
זה יהיה איכשהו כאילו
בגדתי באיזו מדינה  
כאילו החבל מחכה
רק לי
כאילו האבנים
היותר מחודדות לסקילה
נבחרו ממיטב מדרכות העיר
ואסופת  אצבעות אמה
מהסוג היותר מאשים
נבחרו בגמר אס אמ אסי
וזאת, כל זאת
להגיד לי שהתמסחרתי
שפעם הייתי יותר טוב
שהחומר המוקדם שלי היה יותר טוב
וכל זה.
ואז יבוא יום ותתרפסו אלי
תבואו אלי ותגידו
לא ידעתי שכתבת את השיר הזה
בתקופה של החומר המוקדם שלך.
 

*לגירסת האודיו לחצו כאן

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אורי  On ינואר 12, 2008 at 10:19 am

    פררדוקס לא פשוט, מה יוכל להגיד זה שכן קרא את השיר הזה?

  • מואיז  On ינואר 12, 2008 at 8:59 pm

    החומוס לא מה שהיה פעם
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    אני תמיד אוהב
    כשאומרים לי
    כתבת כבר
    שירים
    טובים
    יותר

    זה מזכיר לי חומוס
    מתי אכלתם חומוס מעולה
    שלא היה
    פעם
    טוב יותר?

    חומוסיה מתחילה להיות באמת טובה
    כשהיא עברה את שיאה
    וכולם מדברים
    על כמה היה החומוס
    שם
    הרבה יותר טוב

    אך ממשיכים לאכול בה.

    מואיז בן הראש )C(

  • גרי אפשטיין  On ינואר 13, 2008 at 10:31 am

    מלבד השיר הזה אני דווקא אוהב יותר את החומר המאוחר שלך
    ומצחיק שמואיז מנסה לחקות אותך ולהכנס לדיאלוג של שירה אבל יוצא לו קקה

    דיעה אישית – לשירים כאלה לא צריך פאנץ' בסוף

  • אודי שרבני  On ינואר 13, 2008 at 2:04 pm

    זה העניין אורי של השלב הבא- הפרדוקס אם השיר הזה נקרא ראשון

    גרי
    תודה על החומר הישן (אין כמו החומר הישן)

    מואיז
    כן זה תמיד ככה. הייתה שורה בשיר שלי שכללה את צמד המילים "מדינת הרוטינה"

    תמיד אומרים ש"פעם היה יותר טוב" לגבי חומר אישי או אפילו סתם נניח מועדון או רחוב
    כתבתי על זה גם פה-
    http://www.notes.co.il/sharabani/38178.asp
    בקטע "
    יום שישי הכי גרוע בתל אביב ( כתיבה בלי ניקוד)
    שהורדתי לעוד יותר פרטים את הרוטינה הזאת

  • סנדי ש  On ינואר 13, 2008 at 2:04 pm

    גם אני אוהבת את החומר המאחר שלך

  • אודי שרבני  On ינואר 14, 2008 at 4:07 am

    תודה

  • אורה לב-רון  On ינואר 19, 2008 at 6:49 pm

    (וכל זה)
    זה בשפה שלי

כתיבת תגובה

