כותב הדיאלוגים של הטלנובלה והשחקנית הכמעט ראשית (סיפור שלא היה)

·        כותב הדיאלוגים של הטלנובלה המצליחה והשחקנית הכמעט ראשית (סיפור שלא היה)

כשניגשתי  לנשק את השחקנית הכמעט ראשית של הטלנובלה  המצליחה לה אני כותב,  גיליתי מתחת לעינה גוש איפור שלא נמרח טוב. חישוב מהיר הביא למסקנה שהיא הצטלמה כך במשך כל יום הצילומים, ועדיין מסתובבת כך גם לאחר יום הצילומים.
למרות זאת, עצמתי  עיניים, והתקרבתי לנשק אותה.
 סך הכל, שחקנית בטלנובלה. שחקנית די מוכשרת, כן? אבל כזאת שמנפנפת במוחצנות יתר על הכסף הטוב שמשולם לה, ניפנוף שכולם עושים היום, כזה שמדגיש הישענות על נושא אחד, ובכך מפחית נושא אחר.
אם אני הייתי שחקן, לא הייתי משחק בכזה דבר. ואם כבר כן, אז  אולי  לא מנפנף בכסף בכזאת מוגזמות. למעשה לא הייתי מחפה על עצמי בכלל, אז  נשקתי אותה.

·        כותב הדיאלוגים של הטלנובלה הכושלת והשחקנית הכמעט ראשית (סיפור שלא היה)

כשניגשתי  לנשק את השחקנית הכמעט ראשית של הטלנובלה הכושלת לה אני כותב,  גיליתי מתחת לעינה גוש איפור שלא נמרח טוב. חישוב מהיר הביא למסקנה שהיא הצטלמה כך במשך כל יום הצילומים, ועדיין מסתובבת כך גם לאחר יום הצילומים.
למרות זאת, עצמתי עיניים, והתקרבתי לנשק אותה.
היא הסתכלה עלי, וזה לא הפריע לה שאני ניגש לנשק אותה למרות גוש האיפור שלא נמרח לה טוב. היא רק קוראת את טקסטים שמביאים לה, אז לה זה לא משנה. היא נתנה לי לנשק אותה וצחקה בינה לבין עצמה.
 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

