אמאש'ך אבאש'ך, והפעם קפה דה מרקר

אמאש'ך מחוברת כל היום
אבאש'ך רוצה מבקשת להיות חבר של מישהו
אמאש'ך אומרת "מה הסיפור? זה כמו שוקס"
אבאש'ך אומר "מה פתאום, יש פה אשכנזיות כוסיות"
אמאש'ך שולחת לעורך הערות על הממשק (היא הייתה מהדור הראשון של האינטרנט ולא מפסיקה לשחק על זה.
אבאש'ך "כותב עכשיו משהו"
אמאש'ך בעלת גן ארועים, דוחפת את זה גם שם
אבאש'ך שנון
אמאש'ך מלנקקת לאתר אחר שלה
אבאש'ך בודק כל שניה מי ביקר אותו
אמאש'ך אומרת "מה הסיפור? זה כמו ג'יי דייט"
אבאש'ך אומר "לא, פה מפורסמים מרשים לעצמם להיות באתר הכרויות"
אמאש'ך שואלת איפה פה הקפה
אבאש'ך פתח בלוג
אמאש'ך מחליפה תמונה כל שניה
אבאש'ך עושה פארודיה על גדול סימן קריאה סימן קריאה סימן קריאה אחד
אמאש'ך מתנתקת בשביל להיכנס לאחרים בלי שהם ידעו
אבאש'ך עושה F5 לבדוק הודעות
אמאש'ך אומרת שהממשק הזה לא מצריך רענון דף, שיירגע
אבאש'ך מרוצה סך הכל
אמאש'ך גירסת בטא
אבאש'ך רואה אנשים ברחוב אומר להם "אתה מוכר לי מקפה הדה מרקר"
אמאש'ך נפגעה שמישהו לא עידכן אותה ברשימת החברים שלו
אבאש'ך חזר ללובי
אמאש'ך ב"נצפים ביותר" ומתנשאת על אחרות
אבאש'ך נמצא בקפה דה מרקר יומיים, משחק אותה אומר לחדשים "ברוך הבא"
אמאש'ך יצאה מהלובי
אבאש'ך בכלל לא קורא דה מרקר
אמאש'ך זמינה לצ'אט
אבאש'ך אבאש'ך
אמאש'ך אמאש'ך

 

 

http://cafe.themarker.com/view.php?u=4 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • סנדי ש.  On מרץ 21, 2007 at 2:42 pm

    ההורים של היום… אלוהים ישמור…

    אני עדיין לא בטוחה שהבנתי מה זה הקפה דה-מרקר הזה
    אתה יכול להסביר לי, אין לי את מי לשאול.

  • סנדי ש.  On מרץ 21, 2007 at 2:42 pm

    ההורים של היום… אלוהים ישמור…

    אני עדיין לא בטוחה שהבנתי מה זה הקפה דה-מרקר הזה
    אתה יכול להסביר לי, אין לי את מי לשאול.

  • סנדי ש.  On מרץ 21, 2007 at 8:28 pm

    בסדר, אמרו לי.
    זה בלוג שהוא דף. כלומר לא ממש בלוג, אבל גם לא סתם עמוד.
    ואפשר לדבר עם הבנאדם, וגם לראות מי החברים שלו. כמו מייספייס, בעצם

    טוב, נגיד שהבנתי
    אה, וגם יש תמונה.

  • גרי  On מרץ 22, 2007 at 8:50 pm

    חמה עליך סנדי….

  • דואל  On מרץ 23, 2007 at 1:12 am

    לאבאש'ך יש ארבעים חברים שהוא לא מכיר
    לאמאש'ך יש שלושים מחזרים יותר מבוגרים ממנה
    אבאש'ך נזכר שהוא למד פעם צילום
    אמאש'ך היא אשת שיווק של משחת שיניים
    אמאש'ך קארין ארד
    אבאש'ך אדם שוב

להשאיר תגובה

