סרג' גרוזוב, קוטנר, מונית, אני ומרדף אחרי בלוז אבוד

מקרה שהיה כך היה:

פעם, לפני המון שנים, גלי צה"ל היו משמיעים באופן קבוע באותה שעה לפנות בוקר בלוז ישראלי עם מבטא צרפתי, מלרעי; "בלוז לרופא שיניים". וכשהייתי ילד, אחי איתן ז"ל, היה משמיע לי והיינו צוחקים. מה צוחקים? נופלים מצחוק!

ומאז, הפסיקו להשמיע את זה.

מרדף אחרי בלוז אבוד.

ואתמול, ככה במראה האחורית, אני מזהה את יואב קוטנר יושב במונית מאחורי. כמה תזמונים (כמעט עד העיריה), והעניין יצא אל הפועל. אני במקביל.

(מסמן עם היד לפתיחת חלון) "שלום יואב, היה פעם בלוז צרפתי שהייתם משמיעים לפנות בו-"

(מתחיל לשיר) "כשקמתי… הלכתי לרופא שיניים! סרג', סרג' משהו, לברר לך?"

"בטח! אני מחפש את זה שנים"

"מה הטלפון שלך?" (המונית מתחילה לנסוע ויש צפצופים מאחורה. ססאמק ארס)

"05… (מתרחק) עזוב, כנס לאתר "רשימות", אודי שרבני, כתוב לי מייל!" צעקתי וחשבתי שזה נבלע באנדרטה של רבין.

והיום, מייל עם הקלטה באודיו… איזה יופי.

לזמר קוראים סרג' גרוזוב, ומי שרוצה יוכל לפנות אלי במייל לקבלת השיר (למעלה מצד ימין ב"כתבו אלי")

עדכון: והנה אחרי שנים, מישהו גם העלה את זה ביו טיוב.

 

לעזאזל, איתן, ואתה לא תדע על הסיפור הזה אף פעם.

או שכן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יחזקאל עזורי  On פברואר 2, 2007 at 7:14 pm

    ולמה שלא תשים את השיר ברשת, שכולם יוכלו ליהנות?

  • אודי שרבני  On פברואר 2, 2007 at 7:16 pm

    אין באתר הזה אפשרות להוספת קבצי קול כמו שאני יודע נכון

  • אודי שרבני  On פברואר 2, 2007 at 7:32 pm

    נמצא סידור טכנולוגי להשמעת השיר
    ראה תיקון ברשימה
    ותודה לגיאחה מ"עונג שבת" ולערן דינר מ"זה מסתובב"

  • דרור פויר  On פברואר 3, 2007 at 5:15 pm

    גדול!

  • עפרה  On פברואר 5, 2007 at 7:11 pm

    נכנסתי לכאן בעקבות תימורה שהעבירה את לפיד החשפנים גם אליך. ופתאום דוקא זה..מתהומות הנשיה.. כמה נחמד להזכר! הימים המקסימים של קוטנר שלא ישובו (אני שונאת נוסטלגיה אבל..) ואולי אחיך איפשהו מרגיש במחוזות אחרים מה שאתה רוצה שירגיש. (לא מתכוונת שזה ישמע כמו קלישאה. אני בטוחה שכל מי שמאבד מרגיש כך לפעמים ,וחזק)י

  • אודי שרבני  On פברואר 5, 2007 at 7:50 pm

    תודה דרור
    וברוך בואך עפרה
    -)

  • בועז כהן  On אוקטובר 24, 2007 at 4:40 pm

    יופי של סיפור.

    תודה

Trackbacks

להשאיר תגובה

