היום אני הולך למצוא את האהבה שלי

היום אני הולך למצוא את האהבה שלי.
היא תשב מולי על הבר, ואני אחייך (לא בזולות).
שפתותיה ינגסו בכוס של הבירה, היא תחדד את הסיגריה במאפרה, ואני אראה מרושל (אבל בכוונה).
לידה יהיה איזה ידיד, אני אקווה שהוא יהיה הומו , או לפחות אוזן קשבת אחרת. אני אעשה לה פרצופים מצחיקים.
היום אני הולך למצוא את האהבה שלי.
אני אחכה לה על ספסל אחרי ההצגה (היא משחקת בתאטרון) ואשאל אותה אם בא לה על קפה.
לפני זה אני אקדים ואומר שאני יודע, זה נראה מפחיד, אחד שמחכה לאהבה שלו על ספסל, ועוד על דמות לא אמיתית, אלא שחקנית, אבל אני אבקש צ'אנס.
היום אני הולך למצוא את האהבה שלי.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • M  On ינואר 2, 2007 at 11:01 pm

    ומתחת, כל הרגישות הזאת…
    (אתה תמצא)

להשאיר תגובה

