בלוז מודע לרגשי נחיתות

הו, חבר מושבעי האינטלקטואלים יודעי הדבר,
הו, חברי מעֵלה הכתף השמאלית שלי, המתבוננים.
אתם תמיד תהיו לי שם; שלובי ידיים, מרציני פנים.
אי התייחסותכם בוכה להתייחסות  מעצמכם; משדרת עצמה אליכם, ואז שוב חוזרת לאותה הבעת פנים.
זהו בלוז מודע לרגשי נחיתות.
השתמשותי בכם כבר עברה את שלב הכנות המניפולטיבי,
היא סתם עומדת שם, מחכה לשימוש.
מחכה למימוש,
מחכה למישוש,
מחכה לפועל נוסף שלא יבוא אליכם, וכאשר לא בא- אתם אומרים "ידעתי".  
הו, חבר מושבעי האינטלקטואלים יודעי הדבר,
אתם תהיו לי תמיד מעבר לכתף,
בחייאת, מי יהיה לכם?

* לקבלת עדכונים  ורשימות חדשות מהאתר שלי לחצו כאן

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אחד  On אוקטובר 23, 2006 at 12:53 pm

    שתעבור לתפוז.

  • עוד אחד, אבל אחר  On אוקטובר 24, 2006 at 9:29 am

    אני לא ממש מבין מבין מה יש בך אודי שמוציא כל מיני אגרסיות ביזאריות מטיפוסים קטנים וחיוורים שמתופפים על מקשי המיקלדת נאצות ילדותיות. אני לעומת זאת ממש מבסוט ממך. אבל ממש. חזק ואמץ.

  • עוד אחד, אבל אחר  On אוקטובר 24, 2006 at 9:29 am

    אני לא ממש מבין מבין מה יש בך אודי שמוציא כל מיני אגרסיות ביזאריות מטיפוסים קטנים וחיוורים שמתופפים על מקשי המיקלדת נאצות ילדותיות. אני לעומת זאת ממש מבסוט ממך. אבל ממש. חזק ואמץ.

  • נולי  On אוקטובר 24, 2006 at 11:36 am

    אהבתי את המשפט:" אי התייחסותכם בוכה להתייחסות מעצמכם"

  • אודי שרבני  On אוקטובר 24, 2006 at 6:51 pm

    לאחד, לעוד אחד אבל אחר, ולעוד אחד עוד אחד אבל אחר, תודה
    אגב, אין פה כוונה למשהו ספציפי כנגד טיפוסים חיוורים וכו'. זה שיר על כל יצירה לכל בנאדם והבדלי פרספקטיבות. הרי הקולנוען הכי גדול בעולם יכול להיות משועבד לילד קטן וציני וכו'.
    תודה גם לנולי

  • דואל  On אוקטובר 25, 2006 at 10:59 pm

    אתה באמת אמן של מילים.
    מהמוצדקות שבסיבות לקרוא את 360.

  • אודי שרבני  On אוקטובר 26, 2006 at 12:42 am

    תודה דואל,
    מהמוצדקות להרגיש כיף…

להשאיר תגובה

