אודי שרבני עושה פאפארצי (מתוך גיליון שנתיים ל360 מעלות)

וזה "איציק גופייה" שממשיך בכח את פוזת הילד הרע.  

איציק גופיה, כמה זמן התאמנת מול המראה עם הפוזה הזאת?

"זה מ360 מעלות? תקשיבו, אתם עיתון מחורבן, והתחלתם להתמסחר מאז שסיגלר קנה אתכם".

טוב. עוד משהו?

 "תכתוב שאני משתין עליכם ועל כל הברנז'ה בארץ" (צליל ניתוק).

כתבתי. אין, איציק גופיה, נהיה מה זה משוגע עכשיו, מאז שהוא עזב את ערוץ הזאטוטים הוא נראה עובר פעמיים באור אדום של הולכי רגל. לא בהפרשי זמן, סתם הלוך חזור באותה דקה לפיצוי של שנים.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איזה בעל חמוד ערן יוטפו, עסוק- עסוק, אבל עדיין מוצא זמן לקנות לשירל'ה שלו מנת בייגלה עם סלמון וריקוטה בדיוק כמו שהיא אוהבת (המוכרת: "הוא מה זה חמוד, תמיד חשבתי שהוא סנוב כזה. הוא חייך כזה במבוכה ואמר 'שימי לה עוד ריקוטה למאמי שלי'. מה זה, מאיזה עיתון אתם?") 

שירה, רק רצינו להגיד לך שערן בדרך אליך עם בייגלה של סלמון וריקוטה

ריקוטה? אני שונאת ריקוטה. מי זה?  מה זה השטויות האלה?"

הופס…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

גילה שנאוצר (נצר למשפחת שנאוצר) ומי שהייתה עד לא מזמן מנכ"לית אוכל הכלבים "תפוס'תו!", מוצאת נחמה מדי צהריים  בבית הקפה השכונתי-חדש  שלה. 

גילה, חיים טובים,  הא? הזמנת מזון יבש או רטוב?

"שיהיה לך יום טוב".

          

                           

 

 

שישי צהריים,  בר הדגים "ברבגאמה" ונראה ששר הזבל, דן חירייה, מתגבר יפה מהפרידה עם רוחמה. המדור הפעיל את קשריו הענפים והנה הפרטים:

רונית הולנדר-אפשטיין-גליקסמן-גינזבורג-אבוטבול, בעלת משרד השידוכים "סטיגמה".

 

 

הנה עוד אחת של שר הזבל, דן חירייה ורונית הולנדר-אפשטיין-גליקסמן-גינזבורג-אבוטבול. הפעם רואים שרואים אותם. צ'יז… האמת? אם באימאג' בנק היתה קטגוריית "זוג מרוצה של אחרי פגישה ראשונה", היינו עושים הרבה כסף. בטח זה היה מגיע עם דיבוב:

הוא: את קולטת מימין? זה פאפארצי

היא: בוא נצלם אותו מצלם אותנו!

 

אל תשכחו איפה ראיתם את זה לראשונה!  

 

 

ובפינת "כואב הלב" שלנו, רונה אדמוני מי שהייתה פעם נערת התוכנית "הריבוע המתגלגל". רונה, לילה קשה עבר על כוחתנו?

"מצחיקול שכמותך… לא, אני פשוט  עובדת עכשיו על פיצ'ר של ירמי אלירז ואני נכנסת לדמות"

אה, אוקיי. תיזהרי רק  שלא תיכנסי יותר מדי  

"הלו? לא שומעים, מה אמרת?"

לא סתם, דיברתי פה עם מישהו. תגידי, ותמיד יש לך חברים שהולכים עם ניילון קשור על החגורה?

"הלו? (צועקת) אמרתי לך לסדר את הטלפון המזורגג הזה! (חוזרת) הלו, אתה שם? תכתוב שהסרט הזה יהיה פצצה, אני מרגישה את זה".

טוב

"ואני מודה לירמי אלירז על התפקיד שנתן לי, הלו,  אתה כאן?"

ירמי, רונה אדמוני מודה לך על ההזדמנות שנתת לה בפיצ'ר החדש שלה

"מי?"

 

 

 

ציפורה סכיזופרנית

נראיתי עושה פארודיה על רכילויות.

אחרי זה ניסיתי לצלם אותי, אבל לקחתי את המצלמה, גנבתי את הפילים, ועשיתי אצבע משולשת.

התקשרתי אלי ואמרתי שאין תגובה.

 

 

 

*צילומים- קארין בר

*כל השמות בדויים, וצילומי האנשים הם מהרחוב, כל תוכן הנכתב פה הוא פארודי ולא קשור אליהם.

 

לעידכונים ורשימות חדשות מהאתר שלי לחצו כאן

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • deshvil  On יולי 8, 2007 at 9:24 pm

    טור מצויין

  • זיוה רחמים  On נובמבר 4, 2012 at 1:24 pm

    בהחלט טור מצויין יקירתי, אין ספק כי כותב הטור יודע בדיוק מה הוא עושה.
    אני חושב שהטייטל משלים בגרויות אינו נוגע כלל וכלל אל השלמת בגרויות כפי שרבים יחשבו, אלא יותר נוגע לחיים בהצעירים שפספס.
    איציק גופייה תמיד מצליח להצחיק מחדש.

להשאיר תגובה

