מסטיק אבטיח 39

 

ציפורה סכיזופרנית
נבחרתי לאחת מחמש מנות הפנקוטה הטובות בעיר.
כל עיר שהיא, כל עיתון שהוא, כל פנקוטה שהיא.
אחרי זה עברתי לטרמיסו. אנשים תמיד רוצים שתמציא את עצמך מחדש.
 

הדתי התמהוני ביום הסטודנט
סך הכל, הדתי התמהוני (אחרת לא היה נקרא כך מלכתחילה) די נהנה במופע הצהריים אליו נקלע ביום הסטודנט. חבורה של צעירים (כנראה מלימודי הקולנוע שכן כמה מהם מסגרו סביבו  באירוניה אצבעות  של  מציאת פריים) משכו בידיו אל מעגל הרוקדים.
הוא נהנה באותו רגע. הם, ייהנו בשחזור הרגע בזמן ההפסקות שבין שיעור לשיעור, שבין  הווה להווה מומצא.    
 
 
הבחורות של דירות הקרקע
הבחורות של דירות הקרקע, אני אוהב אותן.
הבחורות של דירות הקרקע מקבלות אותי תמיד יפה. ללא מדרגות, ללא משוא פנים.
דלתות פתוחות עם רטיבות מוכנה, רמז לספונג'ה או דימוי אחר של קורא.
הבחורות של דירות הקרקע, מצב רוחן אינו עולה ואינו יורד, מבטלות לי חישוב מבזבז אנרגיה. קרקע.

 
הבמאי והשחקנית וקרדיט מוגזם של צופה
הבמאי והשחקנית שהתאמנו באותו לילה  על הדיאלוג בבית הקפה, לא הצליחו בעבודתם. הדיאלוג עסק כנראה בבגידתה בו; הוא אמר את תפקיד הגבר הפגוע והיא הייתה צריכה לזכור בעל פה מה להגיד. הם התרכזו בהנמכת הסיטואציה ותגובת העוברים והשבים למראה ריב זוגי,  בכך, הדיאלוג לא צלח.
למחרת בעיתון סוף השבוע, הבנתי שנתתי להם קרדיט מוגזם, היא באמת בגדה בו. הם סתם שחקנית ובמאי שחיים ביחד.

 
מדור השידוכים הגזעני של מסטיק אבטיח
בחורה שכותבת רק בפונט מרים, מחפשת אחד של אריאל שייתן לה מה שחסר לה בבית.
 
 
עסק לא מכניס
ואלה שלא ניגשים אליהן בעיר החדשה?
עומדות שם, מושקעות. הוכנו ליציאה על ידי פינצטת המראה.
כל פרט במקום, כל לק ממורק.
תמימוּת בעלי העסק החדש, הנעת הכדור המחשבתי.
ואלה שלא ניגשים אליהן בעיר הוותיקה?
עומדות שם, מושקעות. הוכנו ליציאה על ידי פינצטת האלתור המחושב.
כל פרט במקום, כל שערה מבולגנת במקומה.
עייפות בעלי העסק הוותיק, הנעת הכדור המרופט.
 
 
מפתקאות כיס של מתחילן סידרתי שמסורב תמידית
אבל מה השעה, לעזאזל, מה השעה?   

 
הברור שלי
המונדיאל האחרון הוכיח לי סופית; כל הכתיבה המזדיינת הזאת במגזין חודשי  לא משולה לגול מונדיאלי אחד ויחיד. לא לסלאלום אלגנטי וגם לא לבעיטת יעף לחיבור הרחוק.
דינה של כתיבתי המפוארת הינה כלום ואפס לעומת בעיטת מספריים או הקשתה מעל השוער האומלל.
"ברור" , תגידו, ואצדיק אתכם ואומר "ברור".  אך לי ולכם "ברור" שונה.
ברור שתפקידי ככותב, רומנטיקן לכדור, היה אמור להסתכם בדקה מונדיאלית אחת ויחידה, או מקסימום צחצוח נעליו של שחקן אמיתי אחר. היכנסות  אל נישת הכתיבה הרומנטית-כדורית  בה אני אמור להסתפק במעט, הינה הכרחית לכותב רומנטי-כדורי אצל קוראיו. 
ברור שאין לכם מושג.
 
לעורך
זאת בדיוק הנקודה. (בתשובה למה שכתבת לי: "אני גם הייתי מחליף  את 'לעורך' של החודש, אבל מצד שני אני העורך ואני לא יכול לעשות דבר כזה, לא?"). 
 
 
* לעדוכנים ורשימות חדשות מהאתר שלי לחצו כאן  

* מה לגבי הרעיון לסרטון הזה? אפשר לשזור חומרים מההופעה עצמה ואז להריץ אותו.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

