סקורסזה-ניומן והאפליה המזרחית-אשכנזית

סקורסזה לא זכה.

לא ראיתי את הטייס, וגם לא את המיליון דולר. 

אם הייתי סקורסזה, לא הייתי רוצה לזכות עם הטייס, כמו שאם הייתי פול ניומן לא הייתי רוצה לזכות עם הסרט ההוא עם הסנוקר.

מה שלא מגיע בזמן, מגיע אחרי זה, אם מגיע,  כמעטפת תיקון מצפון.

אם הייתי סקורסזה  הייתי מובך בשבילם. יצא לו טוב, האמת.

זה כמו בערך האין מוצא של הבעיה המזרחית-אשכנזית בארץ;

לא קיבלתם אותי? קיפוח.

קיבלתם אותי? מה, עכשיו אתם עושים לי טובה?

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • חגיגה בסנוקר  On פברואר 28, 2005 at 3:29 pm

    ומי לא זכה באוסקר,גם השנה?
    נכון,משה בן-הראש…
    תתביישו לכם,אשכנזים לבנבנים שכמותכם… 😦
    ואם "ספר הנענע" "המפכני",אפילו לא היה ברשימת המועמדים,זה רק מראה על הרמה של כל העסק הזה.
    הרי בלי "שמוררים" כמו ארז ביטון,לא היו קיימים בכלל יוצרים כמו סקורסזה, ויפה שעה אחת קודם.

להשאיר תגובה

