בטן קטנה של בירה

אני אעזוב את העיר.
אומרים שמחוץ לעיר יש אמיתיות.
כל-כך אמיתיות, שהן  בונות צריף מעץ במו ידיהן,
אולי אפילו מגדלות חסה.
עוד בירה אחת וזהו, אחרי זה אני כבר אעזוב את העיר.
בירה אחת.
המאובזרת שישבה לידי אתמול אמרה  "שזה ממש שניות התשעים" המשהו שאמרתי.  
מה אני אמור לעשות  עם האינפורמציה הזאת?
אין לי הרבה מה לעשות עם זה.
עוד בירה אחת וזהו, אחרי זה אני כבר אעזוב את העיר.
בזמנים אחרים (כמו בזמנים אחרים), הייתי נשאר לנבור בה,
אבל הלכתי הביתה.
אומנם, בסופו של ערב, היא עזרה למחשבות שלי לגמור,
אבל עוד בירה אחת וזהו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • הגברת כלניות  On ינואר 31, 2005 at 8:28 am

    ואני נהנה מאוד לקרוא אותך. אבל למה זה בצורה של שיר? כלומר – למה לא סתם טקסט קצר?

  • גרי אפשטיין  On ינואר 31, 2005 at 9:47 am

    יאללה! תעזוב כבר את העיר

  • ניקו  On ינואר 31, 2005 at 9:26 pm

    אבל מחוץ לעיר אין כלום. זה סתם מיתוס. אין דבר כזה בכלל מחוץ לעיר.
    קונספציה.

  • אודי שרבני  On ינואר 31, 2005 at 9:39 pm

    את מתכוונת פיקציה
    ושורה 3 ו4 הן ביטוי ציני למה שניסית להגיד

  • ניקו  On פברואר 2, 2005 at 6:49 pm

    קונספציה. מלשון conception. זה כמעט אותו הדבר בעצם.
    והרסת עכשיו את כל הציניות שבעניין…

    בכל אופן אני מגדלת חסה.

  • אודי שרבני  On פברואר 2, 2005 at 7:29 pm

    כן, הבנתי שהרסתי ברגע שכתבתי

    חסה, את אומרת?

  • ניקו  On פברואר 9, 2005 at 5:58 pm

    אני רוצה להתחיל ירקות קטנים.
    גזר גמדי נניח.

  • cle  On מאי 16, 2006 at 12:04 am

    הבעיה עם בחורות מחוץ לעיר היא שהן עוברות תמיד פנימה.

  • ה -מהפרובנציה בצפון  On מאי 16, 2006 at 9:20 am

    מחוץ לעיר יש גם גברים אמיתיים, עם כרס אמיתית

    לא בטן קטנה של בירה

להשאיר תגובה

