אתה לא יפני

אני קודם אלך לפריפריה- שם אני ארגיש טוב יותר.
בערבי שירה תל-אביבית, הם כל-כך בעניין של לפרגן לשירה צעירה, כזאת שבאה עלינו לטובה,
שהם פוסחים על הרבה זבל.
מחיאת כפיים לשם המחיאה.
כל מיני  עומדים עם הידיים על המותניים, משחקים אותה אורי מלמיליאן לפני בעיטת עונשין, ומעריכים הייקו יפני שלא הולך לפי החוקים.
אתה לא יכול להקריא שירה יפנית אם אין לך עיניים מלוכסנות.
אתה צריך להיות איש משרד רובוטי ביום וחזיר בלילה. חזיר אמיתי, כזה שמבלבל את המח לגיישה ישראלית שבאה לעשות עליך כסף; למרות שאתה יודע שהיא לא תיתן לך, אתה תזמין עוד סאקי, ותיתן לה חמישים- שישים הייקו רצופים לפנים בתקווה שזה ישבור אותה.
ואז, אולי.
אתה לא יכול להתענג על ההייקו שלך- אם אתה לא יפני, או לפחות יפני שיכור שמרשה לערגה שלו לצוף.
אתה צריך לקרוא את זה בארשת פנים רצינית, כל-כך רצינית, עד שהגיישה הישראלית שלצדך תרגיש לא בנח איתך, כל-כך לא בנח, שהיא תתחיל לחשוב על החברות שלה, איך שהן יגידו לה שזה טעות של מתחילה.
אני אתחיל קודם בפריפריה.
אני ארגיש כל-כך בנח שם, שאוכל לרדת על השירה שלי.

 

 

*לעידכונים חדשים ורשימות חדשות מהתא שלי לחצו כאן

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ד"ר בוציפלוס  On מאי 14, 2005 at 3:54 am

    יפנים גומרים במשקל אנפּסט.

  • בועז כהן  On מרץ 23, 2006 at 9:31 pm

    גם זו גמירה יפנית.

  • ששון הגבר  On מרץ 24, 2006 at 3:38 pm

    לא ידעתי שאתה בעניין של השפרצת ג'לטינים לכל עבר. עכשיו אני יודע איפה אתה גולש כשאתה לא ברשימות.

להשאיר תגובה

