והפעם, סרז' גינסבורג

             
אני וסרז' גינסבורג יושבים באוטובוס באיזה עוד טיול שנתי.
זה רק בהיפותטי, כן?
כל הדרך חזרה, אני והשאר מהספסל האחורי שומעים זוהר, מתופפים על המושבים, ודוחפים לסרז' גינסבורג  במבה לתוך האוזניים.
אין כאלה אוזניים בכל השכונה.
אחרים  נותנים לו  כאפות בראש, ועושים בזזזזזזז עם האצבע המורה.
סרז' גינסבורג מתרגז ועובר קדימה.
בתיכון הוא כבר התחיל לעשן, הצמיח שקיות עיניים כמו של יוסי בנאי, זיפים, ובעיקר התמיד בלעשן.
אין רגע שהוא לא היה עם סיגריה.
אני שיחקתי כדורגל משהו טוב אז.
הגעתי עם כרס אחרי עשרים שנה לאיזו מסעדה, אשתי אירגנה שם שולחן לחבר'ה מהעבודה.
סרז' גינסבורג ישב שם על הבר עם שתי בחורות. אחת על כל אוזן.
ביקשתי סיגריה, הוא נתן לי שתיים.
עשיתי לו תודה עם הראש, והוא לא זיהה אותי.
"אתה חייב לבוא", אשתי צעקה לי מהשולחן. "דני מהמשרד עושה חיקויים".
סרז' גינסבורג לקח עוד לגימה בינתיים.
 

 

*למסטיק אבטיח האחרון לחצו כאן

*לקבלת עידכונים ורשימות חדשות מהאתר שלי לחצו כאן 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ג'ימיק  On אפריל 18, 2004 at 3:33 am

    פשששש..

  • בורי השועל  On אפריל 18, 2004 at 6:57 pm

    מתי בדיוק שיחקת כדורגל טוב?

  • הבן אדם  On מאי 6, 2004 at 1:07 pm

    אחלא קטע. רק צריך לטפל בשועל נראה לי…..

  • גרי אפשטיין  On מרץ 1, 2006 at 8:42 am

    ריימונד קארבר צריך להתחיל להרגיש מאויים.
    חבל שלא באת לכדורגל, היית מוכיח לבורי השועל מי היה מלך השכונה…

  • דון קישוא  On ספטמבר 6, 2008 at 8:41 pm

    אם הייתם דוחפים לו קישואים לאודניים הוא היה זוכר ועוד איך שזוכר

להשאיר תגובה

