אמרו לי יש עכשיו ברשת עיתונאית בעילום שם

חשבתי על זה,
אמרו לי שיש אחת עכשיו ברשת, עיתונאית בעילום שם שכאילו מבקרת עיתונאים. נחמד, למה לא, כנסי בהם. אני בעד.

(מתוך : "חשבתי על זה, (אנטר) אמרו לי שיש אחת עכשיו ברשת, עיתונאית בעילום שם שכאילו מבקרת עיתונאים. נחמד, למה לא, כנסי בהם. אני בעד").

חשבתי לעשות את זה ממזמן, כמובן בשם גלוי (אם כבר- אז עד הסוף)  ואפילו התחלתי את זה לפני שלוש שנים בתחילת האתר הזה
http://www.notes.co.il/sharabani/2714.asp 
זאת הייתה הפתיחה ואחרי זה היה אמור להיות  ההלאה שמגיע לתתי נושאים.

נו, אז למה לא?
כי זה שיעמם לי את הצורה (המחשבות ההלאה-תיות)  כי אם אני  מצמצם את העניין עד הסוף, ממש-ממש עד הסוף;  אני יודע שאם הייתי עושה את זה, את הביקורת,  את הביקורת על הביקורת וכו', זה היה "לשם"  (צירה או סגול -לא מבדיל בינהם- מתחת לש'), משהו שבסופו של דבר חי בגלל שהוא "קטע".  אומנם לא רק, אבל אם חופרים עד הסוף הוא קטע ותו לא; התכתבות מסדרונית (גם אם היא לא קיימת פיזית), טקסט שלא חי מעצמו, אלא מתקיים בגלל שהוא "מוקדש".

 

* לסיפור שנוגע ברגשי העליונות של האנונימיות לחצו כאן  

* למסטיק אבטיח לחצו כאן

* לרשימות חדשות ועידכונים מהאתר שלי לחצו כאן

 

(מתוך: " לסיפור שנוגע ברגשי העליונות של האנונימיות, למסטיק אבטיח לחצו כאן, לרשימות חדשות ועידכונים מהאתר שלי לחצו כאן")

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

