מסטיק אבטיח (מספר 36)


 
מסטיק 36

זה המסטיק ה-36, חברים. שלוש שנים של כתיבת טור, ולא ידעתי שאני מהמתמידים; אודי, אם אתה רוצה  אתה יכול.
שטויות.
אודי, אם אתה אוהב אתה יכול.

 
עליבות אינטרקצית  מצב הרוח הטוב

כשאני במצב רוח טוב, אני מחפש אנשים עם אפצ'י בשביל להגיד להם לבריאות.
 מחפש, מריח, יוצר קשר עין, ואז.
עליבות מצב הרוח הטוב מסתובבת עם פלפל גרוס בכיס המעיל בשביל ליצור אפצ'ים, ואז.
כשאני במצב רוח טוב, אני מחפש אנשים שרוצים לעבור במעבר חציה, אומר להם לעמוד, גונב אוטו, ואז נוסע  לעצור להם. 
אני מסתובב ברחובות העיר.
כשאני במצב רוח טוב אני יוצא מזה ורואה שאביתר בנאי כבר קנה מתנות לכולם.

 
מפתקאות כיס של קמצן שנשען על עיתונות ספורט
מותק, אני יודע שזה הדייט הראשון שלנו ואני זה שצריך לשלם, אבל אני בעונה פיננסית.

 
ציפורה סכיזופרנית
נראיתי אומר למרצה באחד השיעורים שלי באוניברסיטה  "לא, זה על החומר", כשהיא אמרה לי להפסיק לדבר עם זאת שמימיני.
התקשרתי אלי ואמרתי שאין תגובה.

 
הכח בלא לדעת
יותר מדי פרצופים חדשים קופצים על המסך. לא יודע מה תפקידם, אולי בשביל שיהיה לי על מה לכתוב?
מעגלי מדי, אפשר להגיד את זה על כל דבר.
רקדנים נולדים של אחרי גשם ראשון שחיים בוילה סגורה שצריכים לבחור מי הם בוחרים בתוספת  ניפויים שעליהם מדברים  בתתי פינות בתתי תוכניות שבהם יש מנחים של אחרי גשם הראשון  שמעדכנים על זה ותוכניות סיכום שיש בהם ברייקים מיוחדים של אודישנים של אלה שלא צלחו. 
ערב טוב ניצנים.  לילה טוב אודי.
בפרק מסוים של נשואים פלוס, בו אל בנדי  רצה להחזיר את קלי, הבת שלו, למצב הטיפשי הרגיל שלה (היא למדה חומר רציני למבחן או משהו כזה),  הוא אמר לה סתם משפט בשביל שהמח שלה יתרוקן שוב .אני אפילו זוכר שהיה גם סאונד של יציאת אוויר.  
עוד פרצוף אחד של איזה פרוייקט, וכולנו, אינשאללה, נתרוקן.
בינתיים, אפשר רק לנסות להתחמק.

 
מאדי
מאדי ווטרס של תקופת  Electric mud,  מושפע מעצמו.
בשביל להיות מושפע מעצמך, אתה צריך להשפיע על אחרים; הם עושים את שלהם בעקבותיך  (במקרה הזה הנדריקס, סטונז, קצפת וכו') ואז כשאתה חוזר אל עצמך שוב, אתה מושפע מההשפעה שלהם ממך. בכך, הושפעת מעצמך.
הייתי רוצה להיות מושפע מעצמי.

 
בלוז לאריאל שרון והגופיות הזוהרות של החוק החדש
בלוז לאריאל שרון.
כן, הם יגידו. זה היה בזמן הזה של הגופיות הזוהרות.
אבל הן נגמרו. כולם קנו אותן ואין במלאי.
התשובה המוכנה נשלפת אל השוטר, יוצרת דימוי שלא היה עד עכשיו:
"תשובתו הייתה כגופייה זוהרת בזמן של פנצ'ר"
איך אפשר להעביר חיים בלי גופייה נשלפת לפנצ'ר כדימוי לתשובה מוכנה לשוטר, מורה, קופאית?
בלוז לגופיות הזוהרות של החוק החדש.
כן, הם יגידו. זה היה בזמן הזה של המקרה עם אריאל שרון.
ותיכף אורגזמה לבני ישראל,
כמו מאזוכיסט שמחפש את הכאב הראשוני, כמו שאיפת הסיגריה הראשונה,
הכי קרוב למצב איתן הברי אפשרי. 
והמיקסר פועל: צליחה, כבשים, לילי, חיילים שרים על אווירון, תחבושת, סליחה-טינה, טינה-סליחה. 
בלוז לאריאל שרון והגופיות הזוהרות של החוק החדש.
ראש ממשלה שנמצא בתרדמת,  מאפשר  לשיר קריאה בלתי תלויה בזמן.
אחרים, עם גופייה מוחצנת על הכסא שליד,
מרשים לעצמם לא לאותת ליד שוטר שאורב בפינה הקבועה,
זוהר הגופייה שכבר כמעט אופנתי נותן  להם אפשרות  לנסוע.

 
לעורך,
בונ'א, אני הכי וותיק בעיתון הזה על כל גלגוליו.
תביא העלאה. 
 

 
 * לעידכונים מהאתר שלי ורשימות חדשות לחצו כאן 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

