יוצא even

נסיון אחרון, ואני אצא עליה even.
זאת אומרת, אם יצליח לי איתה.
אני עייף לגמרי, וכבר הייתי בדרך הביתה, אבל ראיתי אותה וחזרתי.
אני צריך להיכנס אל הבר, לראות אנשים שאני לא רוצה לראות, לא להישבר לעוד משקה וסיגריה ולגמור עניין.
ואז אולי אני אצא even.
זאת אומרת, אם יצליח לי איתה.

היא אמורה לדעת את כל זה, לא?
בחתונות ואירועים שאני לא כל-כך רוצה להיות בהם, עם האוכל והוויסקי- אני יוצא even.
אז גם פה שכנעתי את עצמי כך. ככה זה יצליח.
 

 

 

עוד בטרילוגיה המרובעת:

קו 40, בשבילך

בטן קטנה של בירה

קעקוע יפני, צ'ייסר, ונעלי טבחים צבעוניות

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

