עובי 0.5, צבע שחור (סקיצה למכתב)

שלום לך,

איך שם? פה נהדר. אני לאט-לאט מתרגל לכיף, לחוסר הדאגות. ידעת שיש אנשים שלא דואגים? סתם מחייכים בלי סיבה. כתפיים קלות. טוב, כמה דאגות יכולות להיות להם, כשבראש מהדורת החדשות שלהם מדווחים על איזה קנגורו שברח מגן-חיות? אני מרגיש כאן כמו איזה פליט מקוסובו. 

אתמול אחרי העבודה הלכתי לים, זה נמצא שתי דקות הליכה מהעבודה שלי (נראה לי שאמרתי לך כבר). היה לי קצת קשה להתרגל לפסיפיק,  אני חושב שמהקור של המים נפתח לי הניתוח-בקע. גם לא היה לכלוך במים. חזרתי לבית-הקפה שאני עובד בו (נראה לי שאמרתי לך כבר שאני עובד בבית-קפה) ושתיתי עוד קפה.

דרך אגב, זה היה גם שלשום, וגם לפני שלשום. פה נהדר. אני לאט-לאט מתרגל לכיף, לחוסר הדאגות.

חשבתי אם להתקשר אליך, אבל החלטתי לשלוח מכתב. מכתב אמיתי, כזה עם דיו. האינטרנט הזה כבר הרס כל פסיק רומנטיות בחיים האלו. תני לי קצת להיכנס לנישת הכותב שמעבר לים, המשכתב, המוחק, המתקן, העורך. תשמרי את זה עד שיצהיב, בלי איזה “save as”.

אחרי שתשכחי אותי, אני אקפוץ לך מול העיניים. הצהוב של המכתב יתפוס אותך באיזה מיון ואריזת ארגזים פסיכית וריטואלית.  את תתיישבי באחת הפינות בחדר לסיגריה של מכתב ישן (את מחייכת עכשיו) ותקראי את השטויות שלי . את תדמעי קצת, אולי תיזכרי בשירים, לא תשימי לב לאפר הסיגריה.  אחרי זה, איזה "יובל" או "גונן" יבוא וישאל אותך  מה את קוראת. את תגידי לו שזה סתם, איזה משהו שמצאת . את לא תשמעי אותו שואל איך לארוז את המערכת, ואיפה הטוש בשביל לרשום עליו "שביר".  את מקללת עכשיו.

נראה לי שאני אשאר פה. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* בצד ימין ("רשימות תפוצה") לקבלת עדכונים מהאתר שלי, ורשימות חדשות.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • לאה  On נובמבר 10, 2005 at 7:59 am

    הכי כיף זה למצוא מכתבים ודברים ששכחנו במעיל משנה שעברה…

  • גרי אפשטיין  On נובמבר 10, 2005 at 2:45 pm

    אני מקווה שאתה חוזר עד יום שני בשש.
    אני נכנס לפורמה וצריך אספקת כדורים קרוב לשער.

    נ.ב – נכנסת לקטע של המשפט הקטן בסוף שעושה ככה נעים בבטן אבל אני חושב שזה הורס לך את הכל.
    אם הארדקור ולא מתייפיף אז עד הסוף.

  • אודי שרבני  On נובמבר 10, 2005 at 4:27 pm

    לאה, בדרך כלל מה שיוצא לי ממעילים של חורף שעבר זה כרטיס של אוטובוס…

    גרי,
    ראשית כל, את מחמיץ יותר מדי, אני לא בטוח , אני מעדיף את הבלגים
    שנית, לא נכנסתי לשום קטע של משפטים בסוף, כי זה נכתב לפני יותר משלוש שנים…

  • גרי אפשטיין  On נובמבר 10, 2005 at 7:27 pm

    הבלגים אנטישמים.

  • רותי  On נובמבר 11, 2005 at 2:48 pm

    מאז שזהותו נחשפה הוא נהייה יותר רך מאבוקדו שחור ורקוב.

  • גרי אפשטיין  On נובמבר 11, 2005 at 3:20 pm

    תמותי.

    זה גם חרוז וגם משאלת לב וגם נאמר ברכות כמו אבוקדו שחור ורקוב.

להשאיר תגובה

