דוד שוקיאן מת

 

דוד שוקיאן מת.

לא, אני לא מכיר אותו, את שוקיאן, וספק אם הייתי מזהה תמונה שלו. אבל אני יודע מי זה.

"צ'אף-צ'אף". זה היה הכינוי שלו, ושמעתי אותו לא פעם בבית.

כוכב של קבוצה קטנה- שמשון תל אביב(שכונתית בעצם, כרם התימנים), מאלה של שנות ה-70, של פעם, "המבוזבזים".

תמיד נראה לי שהמבוזבזים האלה נולדו מלכתחילה מבוזבזים; תפקידם היה להתבזבז על מנת לקיים את השורש הריבועי (?) הזה.

אח שלי אמר לי ששוקיאן היה ברקוביץ' עם עוד תוספת של 40% יכולת, אבל "הוא היה מעניין אותו רק בחורות ובילויים".

לא. לא אני אחד שיעשה רומנטיזציה על שחקן (מוכשר) של קבוצה קטנה על מנת להדגיש את ה"פעם" אל מול התעשיתיות של היום, ובכך למתוח פער שאולי לא קיים, בו ה"פעם" תמיד הוא טוב יותר.

לא.

אבל כשניגשתי לשחק את המשחק היומי שלי באתר הזה, הקדשתי אותו לו, לשוקיאן.

לפעמים אני חושב שצריך רק פעם אחת לקרוא את "חרדתו של המלך סלומון", של אמיל אז'אר.

 

אגב,

מותו המבוזבז של שוקיאן המוכשר, התאייד במהרה במרחב הווירטואלי של אתר ONE, ואת מקומו תפס מוות יותר "צבעוני", מוות של אוהד מיתולוגי של קבוצה גדולה.

בסופו של יום, דוד עארק ניצח את דוד שוקיאן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ניר דוידוביץ' המלכה  On אוגוסט 10, 2005 at 11:18 am

    אבל מה אתה אומר על ההפסד של מכבי חיפה שבוע שעבר, לא עשה לך את השבוע? לי כן.
    וגם מכבי גלקטיקוס תל אביב – כל הפסד שלהם חג.

  • מתן  On ינואר 23, 2009 at 9:10 am

    אבא שלי היה מכיר טוב את דוד שוקיאן הוא היה חבר טוב שלו לאבא שלי קוראים יצחק סוכר עם אתה מכיר דוד שוקיאן ניפטר בגלל מחלה קשה מחלת סרטן הוא חלה בסרטן אחר כך הוא לא היה חולה ושיחק עוד קצת כדורגל אחר כך הוא חזר בתשובה וחלה שוב בסרטן וניפטר….

כתיבת תגובה

