יו"ר אגודת הפינצ'רים

כשרציתי לזווג את הפינצ'ר שלי, אחד כזה שמצאתי בביוב ועד עכשיו הוא מוכיר לי תודה עם מבטו התלותי עד כדי התשה- לא יכולתי.

הלכתי לאנשים, שאלתי אם הם מכירים פינצ'ריות שנותנות, עצרתי ברחוב אחרים עם כלבים קטנים, אמרתי להם שהוא מתפס לי על הכריות, שהוא מלטף לי את האחיינים.

 לא נתנו.

תליתי מודעות על עצים, כתבתי "פינצ'ר גזעי, מחפש אותך היפה בפינצ'ריות!". לא טילפנו. ואם כבר טילפנו, שאלו אם יש לו תעודה.

עשיתי סטיקרים, כתבתי "תנו גם לפינצ'רים בלי תעודות לתת!". לא נתנו. גם שמאלנים לא נתנו.

הלכתי לווטרינר, הביא לי טלפון של אחד, "יושב ראש אגודת הפינצ'רים בישראל", אומנם חצי מישרה; לא עונה ב"יושב ראש אגודת הפינצ'רים שלום", אבל בכל זאת, יו"ר זה יו"ר.

הוא שאל אותי אם הוא גזעי, אמרתי לו שנראה לי שכן ושגם קיצצתי לו את הזנב, שייפתי לו את האוזניים וקטעתי לו רגל, ככה ליתר ביטחון. יו"ר אגודת הפינצ'רים אמר לי שאם אין לי תעודות אז הוא לא מערבב, הספקתי לצעוק לו שהפינצ'ר שלי אשכנזי, אבל הוא אמר שבכלל פינצ'ר אמיתי זה פינצ'ר תימני ושאני שקרן. התחננתי אליו,  אמרתי לו שהוא חייב לתת, שהפינצ'ר שלי חייב לתת, שכבר השפם שלו נהיה לבן. לבן, לעזאזל! שאלתי אותו אם יש לו ילדים, ניסיתי לשחק לו על המצפון.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תום  On אפריל 19, 2005 at 9:09 pm

    אין איזו פואנטה מפוצצת? 🙂

    חבל, צחקתי כל הדרך, ופתאום. זה נקטע.

  • הקולונל שולץ  On אפריל 19, 2005 at 11:09 pm

    תנסה לשדך לו את כלבתו של הקולונל שולץ.
    לא הולך?
    אין ברירה,תסביר לכלב את עובדות-החיים,ואם וכאשר הוא עדיין מתעקש,תציע לו שיעשה ביד.

  • ביגוס סטיקוס  On אפריל 20, 2005 at 4:27 pm

    עובד?

  • DE-pincher  On יוני 20, 2005 at 10:05 pm

    יש לי בדיוק אותה בעיה אני קניתי את ה פינצ"ר שלי והתחלתי לחפש נקבות ומצאתי מלא ש לא ביקו כלום רק שה לא כולם היו מה שה חיפשתי כי היו קצת פה קצת שם לא מה שה רציתי אז אכשיו כשה הבנתי שאין מיבחר גדול אין ברירה אלה להתחנן שיקבלו אותו בחזרה אבל אני עדיין לא מוותר אני ימשיך לחפש עד שאני ימצא

  • בלה  On ינואר 7, 2006 at 6:35 pm

    אני יודעת שאפשר לעשות זיוגים גם של כלבים מעורבים…. לא חייב שהפינצ'ר שלך הייה גזעי אתה יכול לפרסם בכל אתר שכלב פינצ'ר מעורב רוצה להמשיך את השושלת ואולי אפילו אחרי כמה דורות הגורים שלו היו גזעים…. מקווה שתמצא נקבה לזיוג.

  • בלה  On ינואר 7, 2006 at 6:40 pm

    אנשים אני יודעת שכבר כתבתי אבל עוד פעם! יש אנשים שלא מחפשים תעודות אלה רק גורים נחמדים וחמודים וממש לא אכפת להם שהם מעורבים הם מוסרים אותם וחיים באושר… אתה יכול לקחת גור אחד גם אם אתה מזווג אם איזהה שהיא נקבה לא גזעית!

כתיבת תגובה

