תקשיבי לי טוב

יש איזה פרומו עכשיו בערוץ 10, על ריאליטי דוגמניות ישראליות וכו'.
לא נדבר על ריאליטי, על מה מביא אנשים לזה וכו'.
נדבר על איזה משפט שאיזה בטי אחת, סוכנת דוגמנים/יות, שאני אף פעם לא יודע איך מבטאים את שם משפחתה, אומרת.
זאת אומרת,  אני יודע איך קוראים אותו, אבל לא יודע איך אומרים אותו.

 

ומה היא אומרת על איזו מתמודדת? משהו כמו:
"אם הייתה תחרות מיס פיגי, היא הייתה לוקחת מקום ראשון".
אז תקשיבי טוב יא סתומה, עופי לי מהעיניים, וכשאני אומר מהעיניים, זה מהטלוויזיה שלי.
הצורך להיות שנון לשם השנינות, או רע לשם הרוע, או דאחקיונר לשם הדאחקות, הגיע לבור הכי גדול שלו.

גם לי היה יוצא משפט כמו  שהיא אמרה. אולי. אולי גם יותר. אולי גם פחות.
אבל אני לא בטלוויזיה.
ואם היא בטלוויזיה, היא צריכה להבין ש"האני" שלה, בתור "איזה-צחוקים-איזה משפט הבאתי" פוגע במישהי שבאה לתחרות כזאת (יותר נכון קורבן, ועכשיו חטאתי בהתנשאות) הוא נתח ענק, אפילו אל מול המצפון שיהיה לה אחרי זה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • לינקו  On פברואר 9, 2005 at 3:37 pm

    סדר את הלינק

  • אודי שרבני  On פברואר 9, 2005 at 3:38 pm

    עכשיו סודר

  • גרי אפשטיין  On פברואר 9, 2005 at 5:01 pm

    סדר אותו שוב, בשביל הנשמה.

  • ניקו  On פברואר 9, 2005 at 6:00 pm

    הקטנה והחכמה אמרה פעם
    You liked me till' you seen me on your t.v
    Well if you're so low below then why you watching

    עזוב אותך משטויות
    (ומה "נתח ענקי" מה?? מה קורה לכתיבה שלך? יותר מדיי ריאליטי הייתי אומרת)

  • אודי שרבני  On פברואר 9, 2005 at 6:19 pm

    נלי מי?
    נשמע כמו מנה אחרונה
    והאמת שאני לא רואה ריאליטי כל כך. ואני לא מתהדר באי הצפייה ואו בצפייה, אם תזדמן אחת כזאת
    פשוט אין לי כבלים דיגיטלים

  • ז'אן סול פארטר  On פברואר 9, 2005 at 7:26 pm

    דיר בלאק,אודי,סיר סולתם כבר בדרך אליך,ראה הוזהרת…

  • עאבד  On פברואר 9, 2005 at 7:36 pm

    פארטר? מה זה סיר סולתם לעזאזל?

  • ז'אן סול פארטר  On פברואר 9, 2005 at 7:47 pm

    לא סיר,סליחה על הטעות….
    ובנוגע לז'אן סול פארטר,תקרא,יקירי,את "צל הימים",של בוריס ויאן.

  • מישהי  On פברואר 9, 2005 at 11:34 pm

    אולי תפסיק כבר עם ההערות השוביניסטיות האלה, אה, שרבני?

    על בטי רוקאווי אתה יורד כי היא אישה. זו הסיבה היחידה. לא היית מעיז להגיד דבר כזה על מוטי רייף, נכון?

    שוביניסט מגעיל.

  • אודי שרבני  On פברואר 9, 2005 at 11:37 pm

    מוטי רייף בן זונה
    (מוטי, סלח לי,כן? אני לא יודע מי אתה, אבל ביקשו פה מהיציע)

  • אודי שרבני  On פברואר 10, 2005 at 12:08 am

    טוב במחשבה שנייה
    ולפני שנהיית פה שכונה

    לא מכיר את הבטי הזאת ולא אף אחד אחר
    מה שניסיתי להגיד זה דבר פשוט
    האנשים האלה, שתפקידם להיות יענו מרושעים בתור שופטים או מה שזה לא יהיה בתוכניות מהסוג הזה, פשוט מובלים בכח האנרציה. הם נהיים עבדים כביכול לרשעות (אנחנו מדברים על משפטים מוכנים מהבית, כן?) ובעצם שוכחים את המול שעומד מולם
    זהו
    אז תודה שלום וסליחה

    הרשימות שלי יחזרו תיכף לרשימות רגילות, קרי: כתיבה לסוגיה. שם, האיך והעברתו הם המעניינים, ולא הדעה

  • מוטי רייף  On פברואר 10, 2005 at 12:28 am

    סתם,סתאאאם,ביקשו מהיציע.
    דרך אגב,מי זה מוטי רייף?
    נא מהרו עם המידע הזה,כי אחרת טוב מותי מחיי,ואין טעם ליי וכו' וכו',והמבין יבין.

  • מישהו  On פברואר 10, 2005 at 12:04 pm

    מה את קופצת? בא שרבני ומראה שמזלזלים באנשי שוק הבשר הזה, ואת עוד נגדו?
    ובכלל, איפה כל ההומניטרים של האתר הזה שבגלל שמדובר באשה (הבטי הזאת) לא אומרים כלום
    כנראה רק שמדובר בפמיזניזם אתם מדברים

  • איילת  On פברואר 11, 2005 at 4:50 pm

    שאני מסכימה עם אודי. אבל לא רק הפעם. ככה, באופן כללי. אמרו לי שזה טוב לרייטינג.
    אז לא, אני לא חושבת שאם מוטי רייף היה אומר את זה זה היה נשמע אחרת (ומוטי רייף, לכל הלא מכירים, גם הוא סוחר בשוק הבשר הזוהר של עולם הדוגמנות). מוטי רייף לא היה מעיז לומר כזה דבר והאחרון שאמר שמידה 40 זה שמן (ואני כבר לא זוכרת מי זה היה) קיבל בראש ברמות נאות ביותר. גברים בתעשיית האופנה היום, נוקטים בקו החורפי של להעריץ את הנשים שמולן ולשוות להן מראה דיוותי.
    בטי רוקאווי לעומת זאת, מסוגלת להיות בהמה ולהגיד דברים כאלה. כי היא כזו. כי היא חושבת שבידיה לדון נערות צעירות למסלול או הביתה. זו אשה שקיבלה הרבה מאוד כוח מאימהות שרוצות לראות את הילדות שלהן מעכסות על מסלולים. ולמי שתהה למה דווקא פיגי, אז בבקשה: ככה נראית הגברת רוקאווי http://images.google.co.il/images?q=%D7%91%D7%98%D7%99+%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99&hl=iw
    (אזהרה – יש לכסות עיניהם התמות של כל ילד רך בשנים מפני המראות הקשים).

להשאיר תגובה

