והפעם, קים גורדון ות'ורסטון מור (סוניק יות')

אני, קים גורדון ות'ורסטון מור הולכים בכיכר דיזינגוף.
זה רק בהיפותטי כן?
אנחנו יורדים לכיוון הסנטר, לנסות פֶדָלים בכלי זמר.
ת'ורסטון מור אומר לי "עזוב, לא נעים, זה יחייב אותנו לקנות",
אני מזכיר לו שפה זה ישראל. "הלו", אני אומר לו. במילעיל.
ת'ורסטון מור מתרצה ואנחנו נכנסים.
קים גורדון נשארת לעשן בחוץ.
 "שלום, אני מחפש אפקט חדש לגיטרה", אני אומר למוכר, והוא שואל אותי איזה.
"שלג לבן של סיום שידורים מכיר? תביא כזה", אני מסתכל על ת'ורסטון מור והוא מחייך.
המוכר מביא גיטרה של ניסוי פֶדָלים. כבר הרסו לו מספיק גיטרות יקרות בחנות.
קים גורדון מסיימת את הסיגריה ונכנסת.
"נו מה", ת'ורסטון מור שואל אותה.
"עוד איזה אחת עצרה לידי ואמרה שבגללי היא התחילה לנגן בס. נמאס לי מהן".
 היא מתחברת למגבר ואנחנו עושים רעש.
אף פעם לא היה רעש כזה בכלי זמר.
אחרי זה אני אומר תודה למוכר, ואנחנו יוצאים.
ת'ורסטון מור מסמן לי קטנה עם המרפק שלא יפה.
אני מסתובב למוכר ואומר שאני מיד אחזור, אני רק קופץ שנייה לכספומט.
אחרי זה בחוץ אני מזכיר לת'ורסטון מור שפה זה ישראל. "הלו", אני אומר לו.
במילעיל.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עמית  On יוני 9, 2004 at 11:45 pm

    וואלה. מגניב.

  • גיא  On יוני 13, 2004 at 1:58 am

    גם אני רוצה לעשות רעש איתך אסאסא

  • אביב  On יולי 7, 2004 at 6:25 pm

    אני הרבה יותר נהניתי ללכת בהיפותטי עם קים דיל.
    למרות שכל מיני קרציות כל הזמן אמרו לה שתוריד את השמלה ותשלח להם.
    אני בכלל אמרתי לה שהיא האהובה עלי , מתפשטת בשמש
    חוזרת לים.
    ביי.
    (אגב, אם כותבים ana בפונטים עבריים מקבלים שמש- עוד אחת מהשטויות של אלוהים)

  • בועז  On יוני 21, 2006 at 11:11 am

    זה היה בעולם האמיתי, בחיים האלה, למרות שזה לא נשמע ככה…

    אני, וקים דיל, והיידי ברי הולכים ברחובות אנגלים, מהדקים מעילים אל הגוף בתחנת הרכבת של קינג קרוס, לונדון, שנת 1993, באביב, בדרך למשרדים של חברת 4AD

  • udisharabani  On אוקטובר 16, 2011 at 7:52 am

    גדול.

כתיבת תגובה

