והשבוע מה?

הם קוראים לזה יום שני האיום,
אבל יום שלישי גרוע לא פחות.
יום יום אני תולש מהלוח דף,
זה רק יום שני
והמחר לא יבוא עד שלא יהיה מאוחר מדי.
ואת,
לא תבואי שישי שבת.
ואז,
אשכב על הגב,
אתהפך על הבטן.
יום ראשון הארור, יום ראשון.
 
                                              

                                                 סימפול שורות:
                                                טי בון ווקר/ זהר ארגוב/ קולונל באגשוט/ זקני צפת/ U2
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תראזימאכוס  On מאי 24, 2004 at 11:33 pm

    כל יום ראשון אני נזכר שאין לי עבודה ואין לי חברה ואין לי חיים. הדיכאון אוכל אותי

  • שלומית  On מאי 25, 2004 at 12:28 am

    יפה. יפה. בחיי שיפה.

  • ר  On יוני 17, 2004 at 2:49 pm

    לא רע

להשאיר תגובה

