והפעם, ליאם גאלאגר

 

ליאם גאלגאר ואני הולכים בקניון איילון.

זה רק בהיפותטי כן?

ליאם גאלאגר הולך כמו ריצ'ארד אשקרופט, שהולך כמו איאן בראון.

בטאוור רקורדס אנחנו רואים איזו ילדה עם חולצה של רוֹבי וויליאמס.

ליאם גאלאגר דופק מוחטה על הריצפה, כזאת שמושכים  מהאף.

אחרי זה הוא דופק שלוש פעמים טפוּ. יש לו בכיס תמיד חתיכה קטנה של עץ למקרה הצורך.

"מה קרה?", אני שואל אותו.

"מנחוס הרוֹבי הזה. גם לפה הוא הגיע? חשבתי שיש אצלכם בישראל רק גמלים ומקסימום אואזיס."

ליאם גאלאגר אומר לי שהוא התבגר. כבר לא חי בשביל אחרים.

"אם תאמין-תגיע", הוא אומר לאיזה ילד שאוכל גלידה.

ליאם גאלאגר משחק אותה לא מחפש שטויות כבר.

אני מצביע לו על איזו מוכרת ואומר לו שלפי דעתי אין מצב שהוא הולך לצבוט אותה בטוסיק.

ליאם גאלגאר מסתכל  עלי ואומר "נראה לך?"

 "אני אומר אתה לא יכול", אני פוסק,  והוא כבר בדרך אליה.

אני מוציא סיגריה של התנשאות, אבל הוא פתאום עוצר.

ליאם גאלאגר מגרד בראש, וחוזר אלי.

"אני יודע מה אתה מנסה לעשות פה", הוא לוקח את הסיגריה לעצמו.

"אתה רואה? אמרתי לך שהתבגרתי".

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מאייר  On מאי 10, 2004 at 3:59 pm

    לפני עשר שנים עוד היית יכול לתפוס אותי אומר "למה קוראים לו ג'ייסון פרסלי?" -"כי הוא יפה כמו ג'ייסון דונובן ומפורסם כמו אלביס פרסלי?"

    אבל עכשיו כבר לא. צ'או.

  • ליאם  On מאי 10, 2004 at 4:44 pm

    לא הבנת כלום מאייר

להשאיר תגובה

