מבנה כפייתי

 

אם הייתי חי לפני הרבה שנים

קאילו, המון המון שנים.

רגע לפני שהייתי עולה מימי הביניים,

והייתי גם דיסלקט, או

סתם מקצר תהליכים,

טוב, סתם מקצר תהליכים,

יכול להיות שהייתי משורר.

כזה שפוגש בחורה

וכותב לפי השם שלה שיר

נורא יפה.

 

 

לעורך, שהמגיהה לא תתקן שגיאות כתיב בשיר הזה. זה בכוונה.

דרך אגב, אם עולה בדעתך להדגיש את האות הראשונה בכל שורה, כבר חשבתי על זה. עזוב, זה יותר מדי כפית לפה.  מה שכן, מה שאני רושם לך עכשיו (כולל את "מה שאני רושם לך עכשיו") תשאיר.

יאללה שבוע טוב, אודי. 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שטות-ניק  On מרץ 9, 2004 at 6:59 pm

    נורא יפה
    ויפה נורא
    רבת יופי
    אכן יפה

    יפה יפה
    פשוט יפהפה
    הכי יפה

  • דנה  On מרץ 9, 2004 at 7:58 pm

    כמה מהותני, לכתוב "אקרוסטיכון" באקרוסטיכון!
    הצחקת אותי מאוד. כה לחי.
    🙂

  • ימימה  On מרץ 9, 2004 at 8:32 pm

    הצחקת גם אותי (וגם בפוסט הקודם, אבל התעצלתי לכתוב שם).

  • יניר  On מרץ 9, 2004 at 9:21 pm

    טרם ראיתי שמשחק כה זניח
    יזכה את דפי העיתון להריח
    פלא ללא יופי
    שיר כל כך חסר אופי
    יחבר גם ראשי המקריח

    (אקרוסטיכונים זה אכן כיף לפעמים)

להשאיר תגובה

