יחסי המרות בין ג'ימי פייג' לרוברט פלאנט. הופעות חיות.

קניתי את הדיסק המשולש של לד-זפלין.

יש גם די-וי-די מומלץ.

כשיהיה לי כסף, אני אקנה.

די-וי-די.

בינתיים אני מסתפק באוסף המשולש הזה שמאגד סיבוב הופעות של 1972, לפני שבונהם שחה בקיא של עצמו.

כשיהיה לי כסף, אני אקנה.

קשת של כינור ופדל ווא-ווא.

ג'ימי פייג' שולט במרות ברוברט פלאנט.

הוא חייב לחזור אחריו, פלאנט.

ג'ימי פייג' בודק בכל הופעה חייה כמה פלאנט הוא זמר גדול.

הוא מכריח אותו להיות טוב יותר. והוא טוב, הוא מה זה טוב.

ופלאנט נכנע.

הוא מחוייב לחזור בנהמה/ צריחה/ לחישה/ התכרבלות, אחרי הקולות האלה שפייג' מייצר לו.

והוא מייצר. הוא מה זה מייצר.

ג'ימי פייג' שם אשכול של דובדבנים מעל הפה של פלאנט, ולא נותן לו להגיע.

מדי פעם, פייג' מדבר על נושא אחד, וזה מביא אותו לנושא אחר. וככה הלאה.

ולך תחזור לריף המקורי.

פלאנט אומר בלב מגיע לו.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ג'ול  On דצמבר 11, 2003 at 2:07 pm

    טוב נו, הם באמת אחלה לד ז'פלין, למרות שיש טובים מהם אבל תעדכן כבר..:)

להשאיר תגובה

