מסטיק אבטיח, טור מרץ 2003, 42 מעלות

 

מחירון לוי יצחק

 

לוי יצחק משחק אותה אלוהים קטן. לוי יצחק אמר פיאסטה 85 ככה וככה, לוי יצחק אמר סובאגו אוטומט שווה ככה וככה, לוי יצחק אמר לשים ידיים על הראש. ים יבשה, ים יבשה.

כמה זה שווה בלוי יצחק? כמה? אה, אין מה לעשות, באמת שאני רוצה לבוא לקראתך, אבל לוי יצחק, אתה יודע.

כמה אני שווה בלוי יצחק? עד שזה יתעדכן עוד יש לי קצת זרי דפנה, אבל הפרידה מהחודש

שעבר, היא השאירה עלי משקעים. בסדר, בשבוע הראשון לא יראו את זה עלי, אני אשחק אותה אני-כיף לי- אני עכשיו רווק- אני עושה חיים, לא יראו את זה עלי, אני אשחק עם ההדחקה יפה, אבל לוי יצחק כבר ירשום.

הכרתי בחור, היא תגיד לחברה שלה. ככה וככה, אולי זה-זה, היא תגיד.

רגע, החברה תגיד לה. בלוי יצחק בדקת?

בלוי יצחק אני שווה ככה וככה.

 

 

לומדת גרפולוגיה

 

היא לומדת גרפולוגיה

אז שיניתי את ה-פ'.

על הפתק שהשארתי במקרר,

עבדתי שעות

שלא תראה אותי חשדן.

 

 

היא לומדת גרפולוגיה

אז שיניתי את ה-מ'.

על ברכת היום הולדת,

עבדתי שעות

שלא תראה אותי פחדן.

 

 

היא לומדת גרפולוגיה

אז הפסקתי כבר לכתוב.

עכשיו אני מושלם.

 

אמאש'ך אבאש'ך מלצרות

אמאש'ך מלצרית הבית

אבאש'ך פיקולו

אמאש'ך לא נותנת משמרות בוקר

אבאש'ך עבר קורס ברמנים ב"זמן אמיתי"

אמאש'ך אחראית משמרת

אבאש'ך שואל "תרצו עוד משהו?"

אמאש'ך לא מפנה מאפרות

אבאש'ך מפצה שולחן עם מנות אחרונות

אמאש'ך שכחה את הסינר בבית

אבאש'ך מלצר מיתולוגי

אמאש'ך שואלת "כמה אתם?"

אבאש'ך מוזג יין עם יד מאחורי הגב

אמאש'ך רבה עם הספקים של הדגים

אמאש'ך משאירה את המספר שלה ללקוחות

אבאש'ך ממליץ על העסקית

אמאש'ך עושה להטוטים עם הכוסות אחרי הבר

אבאש'ך סוגרת קופה לאט

אמאש'ך מעבירה התלמדות למלצרית חדשה

אבאש'ך הולך לדבר בטלפון בשירותים

אמאש'ך יוצאת לחמש דקות סיגריה

אבאש'ך מפלש כוסות

אמאש'ך עושה סכו"ם

אבאש'ך שואל את אחמד מה עם הכוסות מהשטיפה

אמאש'ך אומרת שעכשיו יש הפי-אאוור

אבאש'ך שורף את החלב

אמאש'ך עושה קפה בשלושה צבעים

אבאש'ך עושה שישי ערב ושבת בוקר ברצף

אמאש'ך קיבלה את העבודה דרך חברה שלה

אבאש'ך אוכל מהמגש פינויים

 

 

                       ציפורה סכיזופרנית

 

-שלום.

-כן בבקשה.

-זה נכון שהייתי שם?

-אני מכחיש כל דבר.

-וגם להפסיק להתקשר אלי?

-רגע. עכשיו.

-ותפסיק להתקשר אלי.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איתן כספי  On אוקטובר 21, 2003 at 8:27 pm

    לב שבור, פעימה שנייה, מסטודנט, לאחר חודשיים עם אפלטונית ממדעי החברה, 2 סמ"ק חדר הלב השמאלי, ללא מעלית?

להשאיר תגובה

