"מסטיק אבטיח" , טור פברואר 2003, 42 מעלות

 

תגביר, תתגביר. זה השקט שלהם

 

"זה השקט שלהם, זה השקט. או יה ווי וואו" (מתוך "זה השקט שלהם")

"הנה, הנה, עכשיו זה השקט שלהם" (משה לדניאלה בפארק הירקון)

"בוא, בוא נעשה אחד שקט, ככה שקט כזה" (בסיסט לגיטריסט בחדר חזרות), "וואלה" (המתופף מחווה דעתו).

"כן כן!" (המפיק עולה על משהו)

 

לכל להקה יש "זה השקט שלהם", לכל להקה יש שיר כזה, שאתה פתאום משנה מצב רוח בנהיגה ואז מגביר.

מניאקים מניפולטיבים. "הנה, עכשיו זה השקט שלהם", אתה אומר לעצמך, עכשיו בוא נהיה סנטימנטליים, נוסטלגיים ואימפוטנטים. בוא נחשוב על משהו רגיל, זה נותן לך להתרפק, נזכרים, הנה פה בדיוק בסולו של הגיטרה היא שיחקה לי בעורף. מממ… רומנטי.

עכשיו ההוא של קווין, עכשיו ההוא עם הסימפוניה, עכשיו "nothing else matters , עכשיו עכשיו ההוא עם האקוסטית, ולסיום "גשם סגול".

כל להקה חייבת בכל דיסק את "זה השקט שלהם", חייבים.

מה, אנחנו גם רגישים. הנה, אני יכול לקחת סולו גם בלי ליווי של דיסטורשן.

ולסיום שיר:

 

"זה השקט שלהם", מילים ולחן הבסיסט המופנם

 זה השקט שלהם, זה השקט.

וואו הו ווי, זה השקט.

זה הזמן לנר, זה השקט.

 

 

       אמאש'ך אבאש'ך /  מלחמה

 

אמאש'ך צובעת את החלונות עם טוש שחור

אבאש'ך הולך לראות טילים נופלים בבית-דני

אמאש'ך קונה ניילון לפי מטר בהום סנטר

אבאש'ך מחכה לשידורים החוזרים של זהו-זה

אמאש'ך שמה סמרטוט עם אקונומיקה מתחת לדלת

אבאש'ך קונה דירה באילת

אמאש'ך שמה את הרדיו על הגל השקט

אבאש'ך נחש צפע

אמאש'ך אומרת הפעם זה כימי

אבאש'ך שואל איך הוא מפציץ את רמת-גן דווקא

אמאש'ך רוצה להיות קריינית הרצף החדשה

אבאש'ך עולה על הגגות לראות את הפטריוט

אמאש'ך מתגעגעת לנחמן שי

אבאש'ך נכנס לממ"ט של הבן הקטן

אמאש'ך עובדת בתחנת רענון מסכות

אבאש'ך לוקח אקסטא עם האזעקה

אמאש'ך מארגנת ליין מסיבות "לא נשברים"

אבאש'ך עושה קולות של אזעקה לאמאש'ך במטבח

אמאש'ך אומרת לו שזה לא מצחיק

אמאש'ך אומרת "אח, איזה כיף היה במלחמה הראשונה"

אבאש'ך מצדיק את בוש

אמאש'ך עושה סטיילינג לקרטון של המסכה

אבאש'ך לוקח קורס בנשימות

אמאש'ך מזריקה אטרופין

אמאש'ך אומרת בסוף המלחמה "מה, זהו?"

                         

 

 עובי 0.5,צבע שחור

 

שלום לך

איך שם? פה נהדר. אני לאט-לאט מתרגל לכיף, לחוסר הדאגות. ידעת שיש אנשים שלא דואגים? סתם מחייכים בלי סיבה. כתפיים קלות. טוב, כמה דאגות יכולות להיות להם, כשבראש מהדורת החדשות שלהם מדווחים על איזה קנגורו שברח מגן-חיות? אני מרגיש כאן כמו איזה פליט מקוסובו. 

אתמול אחרי העבודה הלכתי לים, זה נמצא שתי דקות הליכה מהעבודה שלי (נראה לי שאמרתי לך כבר). היה לי קצת קשה להתרגל לפסיפיק. אני חושב שמהקור של המים נפתח לי הניתוח-בקע. גם לא היה לכלוך במים. חזרתי לבית-הקפה שאני עובד בו (נראה לי שאמרתי לך כבר שאני עובד בבית-קפה) ושתיתי עוד קפה.

דרך אגב, זה היה גם שלשום, וגם לפני שלשום. פה נהדר. אני לאט-לאט מתרגל לכיף, לחוסר הדאגות.

חשבתי אם להתקשר אליך, אבל החלטתי לשלוח מכתב. מכתב אמיתי, כזה עם דיו. האינטרנט הזה כבר הרס כל פסיק רומנטיות בחיים האלו. תני לי קצת להיכנס לנישת הכותב שמעבר לים, המשכתב, המוחק, המתקן, העורך. תשמרי את זה עד שיצהיב, בלי איזה “save as”.

אחרי שתשכחי אותי, אני אקפוץ לך מול העיניים. הצהוב של המכתב יתפוס אותך באיזה מיון ואריזת ארגזים פסיכית וריטואלית, את תתיישבי באחת הפינות בחדר לסיגריה של מכתב ישן (את מחייכת עכשיו) ותקראי את השטויות שלי . את תבכי, את תיזכרי בשירים, את תאפרי עליו, עד שאיזה "יובל" או "גונן" יבוא וישאל אותך, מה את קוראת. את תגידי לו שזה סתם, איזה משהו שמצאת . את לא תשמעי אותו שואל איך לארוז את המערכת, ואיפה הטוש בשביל לרשום עליו "שביר".  את מקללת עכשיו.

נראה לי שאני אשאר פה. 

 

                                  אני אומר אתה לא יכול

 

אני אומר אתה לא יכול לעשות לי קפה, אתה לא יכול לשים לי 2 סוכר!

אני אומר אין לך 50 שקל להביא לי. אתה אומר הוא מביא לי סיגריה? אני אומר אין לו, בטוח אין לו. אני אומר הוא לא מביא.

אני אומר מכבי מפסידים מחר, יורם ארבל אומר שעד לרגע זה הוא לא החמיץ אף פעם פנדל (555) אני אומר את זה הוא מחמיץ. אני אומר הוא לא שם את זה.

אני אומר אתה לא יכול ללכת לבחורה הזאת ולדחוף לה צרפתית. נו, נראה אותך. אני אומר אתה לא יכול. אין סיכוי שאתה נכנס ל"פטיש" וצועק שכל הרוסים זונות. אני אומר אתה לא יכול.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אביבה  On אוקטובר 14, 2003 at 3:34 pm

    הוציאה סטיקר "אל תידג"!

    אבאש'ך עושה כסף מאסקפיזם!

    אחותך צוחקת על מלחמות ישראל!

  • דנה  On אוקטובר 14, 2003 at 4:09 pm

    אבאש'ך מעריץ את ראמספלד.
    אמאש'ך למדה עם מוחמד סעיד א-סחאף ביסודי.
    אבאש'ך פוטר מפרויקט החץ.
    אמאש'ך הקליטה בווידיאו את הנאום של בוש בסי-אן-אן.
    אמאש'ך הדליפה לדיוויד קלי איפה נמצא הנשק להשמדה המונית.
    אבאש'ך מסתיר נבגי אנתראקס בבוידעם.

  • עומר  On מאי 29, 2004 at 1:35 am

    הוא יותר מסריח ככה

כתיבת תגובה

