"מסטיק אבטיח" , טור ינואר 2003, 42 מעלות

 

            "מסטיק אבטיח" , טור ינואר 2003, 42 מעלות

 

 

                           קינג ג'ורג'

 

ואז היא ראתה אותי. אוי הרגשתי אדיוט. היא עוברת מולי, ועל מטר מרובע אני הופך לאהבל. אני הופך לאלה שצחקנו עליהם, אלה מהפגישות הראשונות, אלה שדרכם המסנו במודע את הקרח של הפגישות שלנו. "אתה מכיר את אלה ש…?" היינו מקמטים אותם שעות. הם מחולקים לז'אנרים ותתי ז'אנרים, קבוצות של אהבלים. כיף להיות אכזריים שאוהבים, על הזין כולם.

והנה אני, מביא לאיזה מישהי בקינג ג'ורג' את אחד מהמובים שלי, והיא קופצת לי ממול. לא מקנאה, לא מרירה, רק עם חיוך של הייתי בסרט הזה, חיוך שפונה לזו שאיתי, ומזמין אותה לקורס מקוצר; מה אני אעשה תכף, מתי תהיה עקיצה, ואיפה היא תחייך. אני משתתף במשחק שקברנו שנינו, אבל אני חייב.

אני מרים את הראש עוד קצת, ומחזיר ב'היי' קטן. אם היא עוצרת, אז גם אני עוצר. אני בוחן את שפת הגוף שלה ,יש לי שלוש שניות לעשות את זה, אם אני עוצר, אז גם היא עוצרת, ואז זה "מה נשמע-מה אתה עושה-מה את עושה-הא, סליחה, תכירי: זאת זאת זאת, זאת זאת זאת", אז אני לא עוצר. היא גם לא.

היא עוברת מולי, ואנחנו מסתפקים בהרמת גבות. שנינו לא רוצים ליצור מצבים שיתנו גול עצמי. עדיף גבות.  

 

עם זאת שאני יוצא איתה עכשיו, אני לא משחק ב-"אתה מכיר את אלה ש…?" היא אומרת שזה נמאס לה כבר, היא הייתה שם לפניי, והיא מכירה את זה. היא עכשיו ב"אתה מכיר את אלה שאומרים אתה מכיר את אלה…?", שזה באופן עקיף (או ישיר, אבל עדיף לי עקיף) צוחק על היחסים שהיו לי מקודם. "זה יבוא לך", הנוכחית אומרת לי, "זה יבוא לך".

 

 

אמאש'ך אבאש'ך   אמנות

 

אמאש'ך עושה וידאו ארט בחדר אורחים

אבאש'ך  עושה מייצג בסלון

אבאש'ך קוביסט

אמאש'ך דווקא יותר אימפרסיוניסטית (יש וויכוחים)

אמאש'ך עובדת במצלמת שמונה

אבאש'ך רושם בפחם

אמא"ש'ך מציגה ב"זומר"

אמאש'ך אוצרת

אבאש'ך עובד על פיצ'ר

אמאש'ך נערת מים

אבאש'ך סופר כל יודע

אמאש'ך לוקחת קורס בפוטו-שופ

אבאש'ך אמן מולטימדיה

אבאש'ך נפגע מהרשימה הזאת

אמאש'ך יושבת בקפה נח (גם אני, זה בסדר)

אבאש'ך מינימליסט

אמאש'ך מפסלת בברונזה

אבאש'ך סיים את "המדרשה" בהצטיינות

אמאש'ך שנה שניה בקמרה-אובסקורה

אבאש'ך עובד על תערוכת קונספט

אמאש'ך עושה כתבת צבע

אמאש'ך עובדת בלי צמצם

אבאש'ך עדיין לא יודע איזה זרם הוא

אמאש'ך רוצה שהוא ימשיך להיות קוביסט 

 

ציפורה סכיזופרנית

נראיתי מוזנח במטבח עם כתם לא ברור על המכנסיים. כשנפל לי החומוס על הריצפה, נראיתי בועט בחתול, ואחרי זה אומר לו שיותר לא יפנה אלי.

כתגובה, הכלב שלי נעלם ונבח.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Ana  On ספטמבר 22, 2003 at 4:58 pm

    זה כמו סיכות זה.

  • YYY  On ספטמבר 22, 2003 at 7:00 pm

    מצחיק זה, אני מכיר כמה אנשים שזה הדרך שלהם לדבר ולקשר: רק דרך דיבור על אחרים, והפוסט על המצב הזה, נכון גם הוא
    וואלה

  • קולי-כולי  On ספטמבר 22, 2003 at 11:38 pm

    מספר כל יודע!

  • הגביציל  On ספטמבר 23, 2003 at 2:19 am

    אל אלוהים
    האנטי-כריסטוס הגיע

    קוביזם במאה ה- 21

    כל השומע תצלינה שתי אוזניו

  • ללא שם  On ספטמבר 23, 2003 at 2:32 am

    בטח במאה 21, לא שמעת? זה חזר. מה, זה טרנדי אני חושבת . אבא שלי הוא קוביסט מוצהר

  • רון  On ספטמבר 23, 2003 at 9:42 am

    אחותך אוונגארד

  • ללא שם  On ספטמבר 23, 2003 at 10:04 am

    אבאש'ך אמן פלסטי, גר בעין-הוד

להשאיר תגובה

